středa 28. října 2015

Moderní western (outfit)

Kdybych si měla vybrat za poslední měsíc outfit, ve kterém jsem se cítila nejlépe a který se mi asi i líbil nejvíce, byl by to rozhodně tento..

Minulý týden, světe div se, byl jeden den tak nádherný, že jsem mohla bez obav vytáhnout koženkovou bundičku. Abych to nepodcenila, oblékla jsem si pod ní triko s dlouhým rukávem a také svetr. To jsem už asi ale dělat neměla, protože mi bylo chvílemi nesnesitelné horko.. Šálu, kterou tu dnes uvidíte, mám nově. Také z minulého týdne, kdy mě hodinu před zavírací dobou napadlo, že bych se po dlouhé době mohla zajet podívat do svých oblíbených obchůdků. Představte si, že už málem opouštím jeden z krámků a najednou u východu vidím tuhle károvanou nádheru. Řeknu vám, že tenhle styl šál naprosto miluji a každý rok minimálně o jeden kus rozšířím jejich základnu. Původně jsem hledala něco více do tlumené zelené, nebo olivové, ale když jsem uviděla tuhle kombinaci, neváhala jsem ani vteřinu.

Hned den na to se zrodil tento jednoduchý outfit. Po delší době jsem vyčesala vlasy a neponechala je v culíku rozpuštěné, ale spletla jsem z nich volnější cop a ještě z každého vykukujícího obloučku povytáhla pramen. Musím říct, že na cop jsem v poslední době zanevřela a hodně rychle se k němu zase vrátím. Abyste tu neustále dokola neviděli jen černou kabelku se třásněmi, kterou tahám téměř neustále a to hlavně proto, že se do ní hodně vejde a je skvělým parťákem do školy, sáhla jsem po šedivé mini kabelce, kterou mám ráda čím dál tím víc. Trošku mám strach, že místo černé tu za chvíli uvidíte zase JENOM šedou =D No, je to boj...












Jak se vám líbí takto přehozená šála a kdy jste naposledy oblékli koženku vy?
kkiss

12 komentářů:

  1. Andrejko už si připadám blbě Ti pořád psát, jak moc Ti to sluší, jenže ono je to fakt pravda :) Koženku jsem naposledy oblékla tak na začátku října, teď už jsem vytáhla zimní bundu. Ale ten nápad se šálou se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, mně to rozhodně jen tak neomrzí a doufám, že ti to nebude připadat i nadále blbé =)

      Vymazat
  2. Jsi opravdu originální, Andrejko! Moc se mi líbí Tvá šála, a hlavně to, jak sis ji uvázala. Takhle jsem to ještě nevyzkoušela, tak se nechám inspirovat. Krásnou středu :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nech, mě to napadlo náhodou a moc se mi to zalíbilo, praktikuji to takhle dosti často!

      Vymazat
  3. Ta šála je krásná :)
    Moc se mi líbí ta bambulka na kabelce!

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  4. Šála je opravdu krásná, příští týden (až budu mít volněji) se taky chystám konečně po nějaké poohlédnout. Už taky nějakou nutně potřebuju :D
    day off

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Držím pěsti, ať konečně seženeš nějakou dle svých představ =)

      Vymazat
  5. Outfit ti opet moc slusi.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné fotky, sluší ti, jsi krásná!! :) A outfit moc hezký (akorát bych možná zvolila jinou kabelku, jinak super). Stejně tak i vlasy. :))
    Jinak koženku jsem měla ještě před pár dny. :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*