pátek 9. října 2015

Na pohodu (outfit)

Nechodím jen elegantně oblečená, ale samosebou také ve sportovním duchu a nemusí to být zrovna na tenis, či brusle.

Sportovní styl mi vůbec není daleký, ale myslím si, že je dobré ho vhodně zvolit. Moc nepreferuji dámy, které nosí vyloženě sportovní tepláky nebo leginy do města na nákupy. Za mě se to zkrátka nehodí, ačkoliv to může být prima pohodlné, což koneckonců je.
Když chce být člověk ale jo v pohodlí a jde třeba zrovna na návštěvu, kde má poznat nový přírůstek do rodiny - štěňátko, pak je to skvělá volba, protože se budete cítit pohodlně a zároveň nemusíte vypadat vůbec zle. Hodně lidí, ačkoliv se tomu možná budete divit, má sportovní styl, tepláky, nebo jiné kousky spojené s nehezkým vzezřením. Mnohým ženám to nemusí  přijít ženské, pěkné. Já bych vás dnes ráda vyvedla z omylu a ukázala, jak se cítit furt jako ženská, akorát ve sportovním rázu =)

Jak ke sportu, či na nějakou grilovačku jsem vždy oblékala sportovní 3/4 kalhoty, triko a sportovní mikinu. S chladnějším počasím ale začala být v takových kalhotách zima a tak nastal čas, abych se porozhlédla po nějakých jiných, delších. Tepláky vlastím jedny od Niku, jsou zcela jednoduché, celočerné a hodící se ke všemu. Abych si nepořizovala nic, co už doma mám, rozhodla jsem se popustit trošku uzdu fantazii a porozhlédnout se na po nějakých leginách v neobvyklém designu.
No a zrovna spoustu takových legin nabízí eshop Ringit.

Vybírala jsem si hned mezi několika kousky, jedněmi z favoritů pro mě byly tyto, ale bohužel je neměli v mé velikosti, tak jsem se nakonec rozhodla pro tyhle krásky. Barevná kombinace byla téměř jasnou volbou, protože ráda měním jednoduchá barevná trika a tím outfitu i sportovnímu vnáším nového ducha a vzezření. S velikým očekáváním jsem čekala na balíček, který přišel pečlivě zabalený a velice brzy. Když jsem balíček otevřela, čekaly na mě leginy přesně jako na obrázku. Tentokrát jsem je sladila se sportovními teniskami, které jsem barevně ladila s trikem ve stejném odstínu z Primarku a jednoduchou noname černou mikinou. Outfit to byl velice pohodlný a rozhodně se hodící i ke sportu - například na tenis či kolečkové brusle.









Tohle je ten krasavec, na kterého jsem se byla podívat!

Leginy jsou super pohodlné a už se těším na další příležitost, kdy je budu moci vyvětrat :)

Co říkáte na takové kousky vy? Vlastníte nějaký podobný?
kkiss

10 komentářů:

  1. to štěnáááátko <3 Já chodím v teplákách často, akorát to až tak často nefotím :)
    new elega clutch

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je bozi co? Jmenuje se Charon :) chapu, i kdyz by to nebylo na skodu a myslim si, ze by se naslo spousta priznivcu!

      Vymazat
  2. Hezké tepláky :) Já mám tepláky ráda, i vzorované a taktéž legíny, teda hlavně ty sportovní :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. Jeziis to stenatko je nadherne!
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  4. Sportovní styl Ti Andrejko sluší, to se na Tobě jen tak nevidí :)
    A štěňátko je teda k poňuchňání ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, moc Ti dekuji :) mas pravdu, zas az tak casto v nem nechodim.

      Vymazat
  5. Aaaaaa miluju ty botičky, přesně tuhle barvu jsem chtěla <3 A sportovní styl mám moc ráda, legíny nosím převážně jen černé a spíše teď volím tepláčky :)
    jednoduše šedá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teplaky jsou urcite pohodlnejsi, hlavne ty volnejsi! Ja si tuhle modrou naprosto zamilovala a navic jsou ty tenisky super pohodlne!

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*