sobota 3. října 2015

Graffiti (outfit)

Když jsem se vrátila z návštěvy své kadeřnice, rozhodla jsem se cvaknout momentální outfit a přidat i pár fotek vlasů.

Na tuhle kombinaci jsem se moc těšila. Nejprve jsem si v Primarku vyhlédla kecky, které mě zaujaly svou bordó barvou a kostkou. Když jsem pak uviděla šátek, který byl přesně ve stejném stylu a obsahoval i podobné barvy, neodolala jsem mu a musela si ho vzít také.

Celý outfit je v hodně tlumených podzimních barvách. Opět jsem na hlavu nasadila klobouk, tentokrát v tmavě modré, protože ladila pěkně k šátku. 
Jelikož se blíží večer a můj narozeninový DEN D, tak už přípravy vrcholí a tak tu pořád poletuji a poletuji. Ale za chvilku běžím do vany a začnu ze sebe dělat člověka, znáte to. 
Takže dnes jen stroze, osekaně a teď se vrhneme na fotky jak outfitu, tak vlasů, tak ať se líbí.









Mějte prima víkend a ozvu se zase po něm, 

vaše kkiss.

14 komentářů:

  1. ten šátek se mi moc líbí, krásná kombinace barev :)
    snapback & giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. Super kombinace a navíc ty Tvoje krásný vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  3. A mě tentokrát zaujala kabelka s třásněmi, klobouk a botky! Hezky jsi to, Andrejko, sladila. A ty vlasy jsou neskutečně dokonalé!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc rada, ze se Ti kombinace libi! :--* a za vlasy dekuji, to je pro zenu vzdy velice milym komplimentem.

      Vymazat
  4. Vlasy mas krasne a outfit se ti jako vzdy povedl.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Misko, dekuji Ti! Jsem moc rada, ze se to libi a kompliment na vlasy - to je pro me velika pocta!

      Vymazat
  5. A opäť nestíham len čo dokomentujem tento príspevok, idem sa vrhnúť s nadšením na tvoje predošlé príspevky, ktoré som zameškala. Vlasy neskutočné :) A ten klobúk ti strašne svedčí, príde mi, že klobúky pristanú málokomu, ale tebe sedia ako uliaté :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, ty vzdy dokazes zvednout sebevedomi!! Klobouky jsem si zamilovala! A vlasy byly cerstve od kadernice, ta dokaze zazraky :)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*