pátek 16. října 2015

Hra na kostkovanou (outfit)

Někdy mívám hravou náladu, kdy se prostě nespokojím s něčím jednoduchým...

Tentokrát mluvím tedy o oblečení. Někomu přijde, že se oblékám jako cirkusačka, nebo přeplácaně, nebo co já vím. Víte, je to váš názor a já vám ho neberu a jsem všem otevřená =) Na druhou stranu, ta holka, co má ráda pro někoho splácané, divoké, nebo cirkusácké kousky, jsem zkrátka já. Nebráním se sama sebou ani jednoduchosti, ve které je krása a asi i tím, jak člověk dospívá, vzdává se těch bláznivých kousků a kombinací a snaží se držet se při zemi.
O tom ale dnešní outfit nebude, protože jsem se držela při zemi až do chvíle, než jsem sáhla po šálu s kostkou z Primarku.

Měla jsem chuť na šedou, která se pro mne letos stala barvou podzimu. Vzala jsem si ji v podobě kalhot, ale i kabelky, kterou jsem dostala jako dárek, je menší, ale velice praktická a moc pěkně se mi v ruce nosí. Navíc má k sobě i delší popruh, který jsem zatím nevyužila, ale určitě i na něj dojde někdy řada.
Vzala jsem si jednoduchý černý svetřík, černý pásek a velbloudí kabát, který jsem si tuze oblíbila. Krk mi ale přišel moc holý a tím spíš, když jsem měla (opět) vyčesaný cop.. Nu a tak jsem sáhla po šále. Myslím si, že to skvěle rozbila, někomu se líbit určo nebude a nechal by to bez ní, ale mně k tomu přišla jako ulitá a tak je tady outfit právě s ní.

Takže dnes trošku odvaz a příště zase třeba více při zemi =) Anebo taky ne, kdo ví....
















Je už tohle na vás moc, nebo je to pro vás schůdné?

kkiss

15 komentářů:

  1. Na mě to není moc :) Hodně se mi líbí kabát a kabelka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda a děkuji, velice jsem si ho oblíbila =)

      Vymazat
  2. Kabát s šálou jsou užasné! :) já pořád hledám nějakou šálu, ale když už si nějakou vyberu, u pokladny si to rozmyslím, že to není ono :P A moc pěkné brýle, zdá se mi to nebo mají bronzová sklíčka? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, Ivet! To já jsem podobné dilema řešila přesně minulý rok a teď jsi mi díky tomu připomněla, že vlastní, ještě jednu hoooodně podobnou, ale přeci jen jinou kostku =D já hlava děravá... Takže přeji úspěšný lov a správný výběr :)

      Vymazat
    2. * Jinak brýle jsou celočerné, ale na slunci či světle trošku odráží světlo do měděna =)

      Vymazat
  3. Wau...tak tenhle outfit je úžasný :O Moc ti sluší a fotky jsou též skvělé :) <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, jsem moc ráda, že se líbí jak fotky, tak outfit jako celek =)

      Vymazat
  4. ta šála :) Andy, tu jsem ti chválila už minule, ale musím znovu, je fakt krásná :)
    light tones & international shein giveaway 120 USD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, děkuji! A dnes jsem si uvědomila, že mám ještě jednu dosti podobnou a málem jsem na ni zapomněla =D

      Vymazat
  5. Kocka.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*