středa 14. října 2015

Red (outfit)

Červený kabátek jsem si přála už několik sezon, ale stále ne a ne najít nějaký, který by mi vyloženě padl do oka a stál přijatelný peníz.

Až mi jeden den zavolala D., že dostali kabáty v červené. V tu dobu jsem už měla velbloudí odstín, který jste tu už mohli vidět a který se tu bude dost často ukazovat a střídat právě s tímto červeným. Druhý den od našeho telefonátu s D. jsem učinila nálet do města a čekal tam poslední kus! Vyzkoušela jsem si ho jen rychle, protože mě tlačil čas, ale byla to láska.. Červená láska, jestli rozumíte. Sice se jedná o stejný střih jako u toho velbloudího, ale jeho cípy jsou přeci jen více ostré, než-li do oblouku jako u jeho kolegy.

Druhý den jsem D. oznámila, co jsem nakonec pořídila a rozhodla tak v jejím výběru. Nemohla jsem té červené zkrátka odolat a tím spíš, že byla poslední, tak musel být kabátek můj. Volila jsem k němu celočernou spodní část - tedy boty i kalhoty a dokonce i kabelku. V čem jsem se ale odvázala byl šátek, který má rudé střapce na konci cípů a jinak vypadá trošku jako porcelán. Po delší době jsem vyčesala cop a vzala si novou gumičku s mašlí, která působí možná trošku dětinsky, ale mně se moc líbila a navíc ve vlasech pěkně vynikne, co myslíte.

Měli jste někdy kousek, nebo barvu určitého kousku, který jste chtěli vlastnit, ale dlouhou dobu jste čekali na ten správný okamžik, kdy si ho pořídíte, nebo na ten správný kousek jako takový? Pokud ano, tak se se mnou neváhejte podělit.









Mějte krásný den, i když vám třeba nesvítí sluníčko! Vždy přeci nějak jde, abyste si ho zpříjemnili :)

kkiss

21 komentářů:

  1. Andrejko, podle mě je červená barva absolutně Tvojí barvou. Neskutečně Ti sedí, zvýrazní Tvoje rysy a jsi v ní nádherná. Líbí se mi detail té červené mašle ve vlasech, ta tomu dodává ještě větší šmrnc. Za mě TOP outfit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adri, tak to vážně moc děkuji, musím uznat, že se v ní cítím výjimečně a prostě svá, taková sebejistá a ženská! Moc moc Ti děkuji!

      Vymazat
  2. Červená Ti opravdu sluší. :) Líbí se mi mašlička a ty naušnice jsou skvělý. :)
    jednoduše šedá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, náušnice jsou strašně vtipný a originální =)))

      Vymazat
  3. Ani se Ti nedivím, že to byla láska :) Kabátek je krásnej a takhle si se hezky sladila :) A nádherný nehty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, jsem moc ráda, že se celková kombinace líbí a nehty jsou má slabost, takže na ty komplimenty slyším moc ráda a vážím si jich!

      Vymazat
  4. Parádní outfit! Červená ti moc sluší, ty nehtíky jsou skvělé :)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  5. Odpovědi
    1. Děkuji, bála jsem se, že bude působit moc dětinsky, ale kupodivu se vám líbí a mě to moc těší!

      Vymazat
  6. Andrejko opäť si ma nesklamala ale zas príjemne prekvapila :) Veľmi pekný kabátik, červenú určite nos častejšie - doslova v nej žiariš :) Ta mašličková spona vo vlasoch, tiež veľmi pekne oživuje celkový outfit a veľmi zaujímave naušnice :)
    Marcela :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, děkuji Ti! Rozhodně budu, snad vám s ní nepolezu brzy krkem =D =))

      Vymazat
  7. Krásna ako vždy, a tá mašlička vo vlasoch je super:)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  8. Ach...to je nádherný, můžu se zeptat kde a za kolik jsi takový krásný kabátek pořídila? Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucko, děkuji Ti, kabát mám z našeho BAMI Fashion, ale mají ho i v Ok Shopu, pokud ho máš ve svém městě =)

      Vymazat
  9. Jéé, tady ti to moc sluší :) Roztomiloučká :3
    Měj se v lásce,
    Janet ( http://janetsonrisa.blogspot.com/ )

    OdpovědětVymazat
  10. Cervena se mi na tobe velice libi.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*