pátek 23. října 2015

Šedá myš (outfit)

Když zrovna pospíchám a nemám čas na vymýšlení nějakých kombinací, uchyluji se k černé barvě a to především na kalhotách, botách, ale i na kabelce.

Tohle byl právě ten případ, ale mimo černé barvy jsem zvolila i šedou a to v podobě chlupáče. Abych celý outfit alespoň mírně oživila, sáhla jsem si po světle modré mikině z Primarku a k tomu jsem zvolila šátek v šedé barvě se skoro stejně barevnými květy.

Nevím jak vám, ale mně poslední dny ubíhají nějak rychle, možná je to tím, že už mi začala škola a tak díky dnům  v ní mám pocit, že týden se nevleče, ale doslova utíká jako o závod. Počasí nás tu trochu zlobí a musím říct, že každé ráno, když jedu do školy, drkotám zuby zimou, přestože jsem teple oblečená a zababušená do nějaké šály. Proto mě včera mile překvapilo, že jsem si mohla obléci koženkovou bundu, kterou vám sem dám v příštích outfitech =) Na tom studeném počasí mě snad nejvíce baví spadané listí pod nohami, které hraje všemi barvami a mě baví se v něm procházet. Mám ráda ten zvuk šustění. O něco smutnější pohled je pak už na polonahé stromy, které byly zprvu nádherné, protože hrály všemi barvami právě ony, ale nyní se touto podzimní krásou můžeme kochat pouze pohledy dolů, k nohám.

Někdy mě přepadá v tomto, pro mě někdy depresivním počasí, smutek a úzkost. Mám pocit, že se nedokáži tak skvěle nabít energií a pozitivismem, jak díky slunci. A když už to slunce přijde a najde si mě, sedím zrovna ve škole a sleduji ho zpoza zavřeného okna a to opravdu není veselé.

Máte to někdo s podzimními náladami podobně? Jak proti nim bojujete?






Mějte prima den a těším se na vás zase dole, v komentářích.

kkiss

12 komentářů:

  1. Velmi ti to slusi a vesticka je uplne suprova :)

    OdpovědětVymazat
  2. Naprostá pecka, moc ti to sluší! Krásně jsi doladila vestičku se šátkem. Na podzimní depky dobře fungují nákupy ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za milý komentář, jsem ráda, že se to takhle líbí :) Jééé, no to máš teda pravdu, hned v pátek jsem se o tom přesvědčila :)

      Vymazat
  3. depky přijdou a odejdou, já se vždycky těším, když se zabarví listí a venku svítí sluníčko. dneska je u nás zrovna dost zataženo :(
    inspiration dress post & international shein giveaway 120 USD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My to měli dnes naprosto stejně, snad jen včera na chvilku vykouklo slunce... Listopad a prosinec bývají dle mě nejhoršími...

      Vymazat
  4. Je to takove pohodlne a super. :)))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Miško :) Ano, prostě takové jednoduché a nositelné, kdy člověk nemusí nijak nic moc vymýšlet :)

      Vymazat
  5. Mě poslední dobou dny úplně splývají a vždy se jen divím co je za den :D a o depresivním počasí ani nemluv, z toho důvodu nesnáším podzim/zimu, jak není sluníčko, tak to těžce nesu :P :)
    day off

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =D To moc dobře znám a pak jsem jak Alenka v Říši divů když zjistím, že je zase pondělí a já musím do školy :D Bez slunce to není legrace, ať už je jaro :D =(

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*