neděle 25. října 2015

Podzimní nákupy (Primark, pochutiny)

V pátek jsme si s rodinou udělali neplánovaný výlet do Drážďan, kam jsme zamířili jak jinak než do Primarku. Protože měla mamuša nedávno narozeniny, dostala nějakou tu korunu, abys si mimo jiné udělala radost něčím na sebe.

Při té příležitosti jsem této návštěvy využila i já a rozšířila jsem si svůj šatník o několik základních kousků, které jsem pro tento podzim postrádala. Čím jsem starší, tím spíše si uvědomuji, jak důležité je mít v šatníku základní, jednoduché kousky.. Dříve jsem hodně brala trika, která byla něčím hodně extra, ať už to byl potisk, nápis, či nějaká aplikace. Brzy jsem ale zjistila, že takovou věc si vezmete 1-2x na sebe a už ji téměř nemáte jak dále kombinovat, protože je sama o sobě tak výrazná a jedinečná, že ani nejde ji kombinovat jinak. Proto je důležité mít svoji základnu basic kousků, které pokaždé doladíte úplně jinak. Jedno obyčejné triko se dá nosit přeci na tolik způsobů, až to možné není. A pokud vlastníte pěkný počet šátků a šál, jako já, tak máte na podzim jasný a pestrobarevný šatník, který se odrazí právě od zmiňovaného základního kousku, kterým bude jednobarevné triko.


Boty

Nemám jich málo a tím pádem nepotřebuji vyloženě nějaké další, ale jakmile jsem uviděla tyto krásky, které měli ještě v tmavě modrém provedení, mé srdce zaplesalo. Přesně něco takového jsem si dlouho přála. Jedny takové boty, které jsou ale stylem více kovbojské, už mám, a to v béžové barvě se zlatou patou. Moc jsem si je poslední rok oblíbila a myslím si, že s těmito to budu mít podobně.

Šála
Miluji Primark právě pro jeho pestrobarevnou škálu šál. Ani letos mě nezklamal a nabízel tři, které lahodily mému oku. Už už jsem si nesla červeno černou kostku se žlutým proužkem, když pak mi mamuša vnukla, že je dosti podobná té z minulého roku, takže poukázala na tuto a mé srdce zaplesalo! Nová favoritka společně s tou, kterou můžete vidět pod ní. Ta je od nás z města a miluji ji úplně stejně.

Jednoduchá trika, svetry

Musthave kousky, který by měl mít každý ve svém šatníku, jak už jsem se zmiňovala nahoře. Trika jsem si kupovala už minule, ale bohužel jsem vám je zapomněla vyfotit, takže tu mám alespoň jedno v modré barvě. Jeho cena je 3€ a je naprosto skvělé. Oceňuji široký výběr barev, takže si vybere opravdu každý. Co se svetrů týče, tak tyhle jsem si zamilovala. Vypadají jako slabé, ale dokáží zahřát a navíc jejich volnější střih s delší zadní částí  je přímo ideální na podzimní dny.

Power Banka
Asi nejsem jediná, kterou trápí slabá výdrž baterie svého mobilního miláčka.. Nebo ne slabá, ale krátkodobá. Jsem schopná si telefon vybít při cestě vlakem do školy, je to možná i tím, že už nepatří mezi nejnovější, každopádně tahle pomůcka je super věc a doporučuji ji všem. Měla jsem tu možnost si něco podobného ( o dost lepšího ) vyzkoušet u své spolužačky, které tímto moc děkuji, protože na základě toho jsem se rozhodla pro koupi svého vlastního pomocníka. Kdo by nevěděl o co jde, je to externí nabíječka. Tahle má konkrétně 2200maH a měla by můj telefon nabít zhruba 1 a půl krát. Samosebou se dělají i 3-5000maH, které toho zvládnou mnohem více, mají většinou dva USB vstupy a jsou samosebou o něco dražší, ale mě do začátku stačí tohle.

Ponožky
Nic světoborného, naprostý základ, který se nikdy neztratí. Nevím jak vám, ale mně pračka žere ponožky a moc jí chutnají. V tomto balení je 7 párů a stálo 3€, víc asi nemusím dodávat, nebo snad ano?

Pochutiny
Miluji sladkosti! Jsem jak malá, ale miluji. A k tomu všemu také mlíčka od Müllera! U nás mají základní příchuti také, ale co třeba taková jahoda s čokoládou? No mňam, tomu prostě nešlo odolat. A Kinder Bueno aspiruje asi na jednu z mých nejoblíbenějších sladkostí... Tou první bude asi Kinder vejce =D

Kosmetika P2

Tuhle značku naprosto miluji a jestli někde platí za málo peněz hodně muziky, tak je to právě u P2. Udělala jsem si radost novou modrou tužkou na oči, ale také rtěnkou z nové kolekce ve vampy odstínu a nezapomněla jsem ani na laky na nehty v sladkém odstínu s ještě sladším názvem a potom tmavě zelené, která se bohužel tváří jako černá :(




Mé poslední nákupy máme za sebou a já se dnes ptám:
Co tvoří základ vašeho podzimního šatníku?
Brzy se budu těšit zase s outfitem.

kkiss

10 komentářů:

  1. Super věci, šálu jsem si také pořídila!

    OdpovědětVymazat
  2. Boty jsou nádherný, v modré by se mi možná líbily také :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné nákupy! Ty boty a ta rtěnka se mi líbí nejvíce :-)

    Nela z Beauty Charm
    GIVEAWAY - O Krásné šperky

    OdpovědětVymazat
  4. Ty boty vypadaji primo perfektne. :))
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  5. Supr nákupy, šála krásná. Myslím, že není nad základní kousky v různých barvách, co se dají kombinovat se vším možným. Pak stačí doplnit nějakým výrazným šperkem a hned je z toho parádní outfit. A kosmetiku p2 také zbožňuju, ta rtěnka vypadá úžasně, asi si ji taky při další návštěvě Drážďan koupím :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nákupy se opravdu povedly. Jednoduché trička, to je kus oblečení který mi právě schází. Naštěstí příští týden budu mít možnost Primarku, takže s kříň snad o něco doplním. Přesně, dříve jsem měla ve zvyku kupovat si trika s potiskem, všemožné barevné provedení alá cirkus Humberto a nakonec vše skončilo pro nošení na doma. Šála se mi moc líbí, taky bych potřebovala, musím se po něčem podívat.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*