pondělí 19. října 2015

Stopa šelmy (outfit)

Ano, zase ta červená, té se jen tak nezbavím a uvidíte ji tu stejně často, jako velblouda =)

K červené barvě mi neodmyslitelně patří i leopard, nebo chcete-li gepard. Nevím proč, ale tahle kresba a červená barva jsou pro mě jakýmsi souzněním, které se mi tuze líbí.
Když jsem si kabát koupila, věděla jsem přesně, jak ho budu chtít s gepardí kresbou nakombinovat. Šátek a boty ve stejné kresbě se mi zdály jako to pravé ořechové a myslím si, že jsem dobře udělala. Zvažovala jsem ještě kabelku ve stejném provedení, ale s flitry, ale nakonec jsem se bála, že to bude moc a raději odcouvala na hnědou. Trošku to ruší možná cvoky na ní, ale jinak si myslím, že je to celkem v souladu a pěkně to k sobě jde.

V den focení tohoto outfitu už bylo sice trošku chladněji, ale stále se daly nosit slip ony, ty si asi už teď nějakou dobu zase neobuji, takže tohle je tak trošku loučení se s nimi.
Jak uvidíte na fotkách, po celkem dlouhé době jsem si upletla nedbalý cop na bok. Nevím proč, ale po minulém roku, kdy jsem copy pletla hlavně v létě a to jak obyč, tak rybí a krucánky, letos si od nich nějak dávám pauzu a ani nevím, čím to může být. Možná proto, že na ně zkrátka nemám takovou chuť, nebo jsem i líná si je uplést, protože snadnější je přeci jen vyčesat culík, nebo smotat nějaký messy bun, než si uplést cop.

Zpět k outfitu. Červená u mě vládne a dá se říct, že s tímto kabátkem v poslední době střídám už jen další 2 věci. Jednou z nich je ten druhý ve velbloudím odstínu a pak je to chlupatá vesta v šedé barvě, kterou jste tu zatím mohli vidět jen jednou, ale slibuji vám, že přijdou i další kombinace.

Nyní se vrhněme na fotky!








Jak se vám líbí kombinace červené a zvířecího motivu, v mém případě geparda?

kkiss

10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Děkuji, barevná kombinace na nehtech se mi líbí hodně na podzim :)

      Vymazat
  2. Jsi uplna kocka.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. Ten kabátek je supr a moc ti sluší!
    K celkovému outfitu mi nesedí jen boty :/ osobně bych dala spíš kotníkový kozačky ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, Leni, to mě moc mrzí, já je zvolila kvůli souhře vzorů, ale jinak máš pravdu, že by to chtělo už více nožky zahalit a třeba tam dát i něco jednoduššího :)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*