pátek 30. října 2015

Kohoutí stopa (outfit)

Máme tu pátek a pro někoho nadcházející vytoužený víkend!

Dnes mám pro vás nečekaně super čerstvý outfit, který jsem nafotila před pár hodinami, když jsem si byla něco vyřizovat ve městě.

Před pár dny jsem si pořídila lehkou mikinu s kohoutí stopou v černo bílém provedení. Jsem z ní upřímně unesená, protože se mi tento vzor neuvěřitelně líbí a přijde mi, že se dá krásně kombinovat s různými barvami. Viděla jsem nejvíce šály právě s tímto vzorem a na oblečení obvykle pouze u sukní či kalhot a to nejen v černo bílém provedení. Já pro dnešní den zvolila jako další barvu růžovo fialovou. Kabátek jsem vytáhla zase po roce, naposledy jste ho tu mohli vidět se zebřími leginami, pokud si dobře pamatuji. Dnes to je tedy opět černo bílá, ale zase s jiným vzorem a trošku na přeskáčku. Abych celý outfit podržela v tlumený barvách (krom kabátu), volila jsem černou. Aby krk nebyl tak holý ( ale šátek se mi k mikině a ani kabátu nehodil ), vzala jsem si ještě šperk s kamínky v barvách kabátu a myslím si, že jsem dobře udělala. Schválně mi napište, co si o tom myslíte vy?











Mimoto jsem se dnes stihla také po dlouhé době sejít se svou dlouholetou dobrou - jednou z nejlepších, ba dokonce možná i tou nejlepší přítelkyní, která za mnou přijela až z Německa. Je to krásná žena a hlavně otevřená a toho já si na lidech neuvěřitelně cením. Známe se již od mých 14ti let a jsme přítelkyněmi až do dnešního dne. Záměrně nepíši kamarádkami, protože kamarádek člověk může mít nespočet, ale opravdých přítelkyň jen hrstku, někdy dokonce jen jednu jedinou. Pro případné rýpaly.. nemyslím to je přítelkyni ženu v oblasti partnerských vztahů.
Naposledy jsme se viděly před několika měsíci a teď se sešly, abychom si mimoto popřály dodatečně i k našim narozeninám, které se konaly v září. Dostala jsem další přírůstek na mou Pandoru, spoustu překrásných drobností a hlavně úchvatné přáníčko, nad kterým slintám ještě teď =)
Proto si važme všech přátel, které s námi jsou delší dobu a vaše přátelství vám drží přes různé peripetie a například odloučení, jako je tomu u nás. Sice se nevídáme tak často, ale obě stále víme, že tu jsme jedna pro druhou!



Pěkný den
kkiss

19 komentářů:

  1. Krásný outfit, nejvíc mě ale okouzlil kabátek a náhrdelník :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, nahrdelnik puvodne byt nemel, ale nakonec jsem si ho nemohla odpustit :)

      Vymazat
  2. Krásná barva kabátku :) A mám úplně stejný náhrdelník, jen v modré barvě

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, Veru! Ty jsi uchvatna ve svem cervenem! Jinak mam ho i v modrem provedeni :D :)

      Vymazat
  3. Už jsem párkrát měla v ruce nějaký kousek s kohoutí stopou, ale nakonec jsem to stejně zas vrátila.. Nějak vždy u té pokladny znejistím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Take jsem doted dost odolavala, ale timto jsem to odstartovala a uvidime, jestli zustanu u kousku posledniho :)

      Vymazat
  4. Ten rúž akoby vyrobili presne k tomu kabátu:))

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný outfit, přesně můj styl. Kabátek s kožešinovým límcem a mikina s potiskem vypadají naprosto skvěle.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terez, moc Ti dekuji, jsem rada, ze jsem se Ti mohla trefit do vkusu!

      Vymazat
  6. Tak tento outfit sa mi naozaj veľmi páči, máš super kabátik. A mňa by určite nenapadla takáto farebná kombinácia neviem čím to je ale ty ma vždy niečim novým prekvapíš, skombinuješ nekombinovateľné a ešte to na tebe navyše vyzerá skvelo! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, dekuji Ti za Tvuj komentar, moc me to potesilo a jsem rada, ze dokazu prekvapit a temer nekombinovatelne se nakonec jako celek libi.

      Vymazat
  7. Po dlouhé době jsem zavítala na tvůj blog a opět jsem se od srdce zasmála. Myslela jsem, že si některé rady svých kritiků vezmeš k srdci, ale oceňuji tvůj zarputilý přístup ala Horní dolní, s kterým se i nadále věnuješ přípravě svých buranských outfitů. A to vše umocněno doprovodnými texty, které svou stylizací připomínají slohové cvičení žákyně 6. třídy. Zkus jít do sebe a třeba čerpej inspiraci u úspěšnějších blogerek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rada, ze jsem dokazala pobavit, to take neumi jen tak nekdo. Obdivuji Tvou vydrz vracet se na muj blog, kdyz tu vidis takovou hruzu ala Horni dolni a k tomu ctes me udesne "zakovske" texty. Nepotrebuji se inspirovat u jinych - pro Tebe uspesnejsich blogerek, ani jit do sebe, protoze TOHLE jsem ja a Tobe se to libit nemusi - a evidentne nelibi, ale okay, to je zivot a je to tak spravne. Ja mam alespon koule se za tento ( pro Tebe hnus) pro me muj styl postavit a nestydim se zato, Ty se stydis i za to, kdo vlastne JSI... Takze nevim, kdo by tu mel jit do sebe ;) Pekny vikend a diky, ze se sem vracis, je videt, ze dokazu zaujmout!

      Vymazat
  8. Outfit opět krásný, moc se mi líbí kabátek a jak jsi vše sladila, fakt supr :-) Hrozně se mi líbí ta růžovo fialová barvička, ještě žádný kousek v této barvě ale nemám, asi bych to měla napravit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, tenhle kousek je nepřehlédnutelný a určitě mrkni, byla to skvělá investice =)

      Vymazat
  9. Uplna kocka! Ten nahrdelnik vypada zajimave.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*