pátek 8. května 2015

Camo with neons (outfit)

Jak jsem slíbila, tak také plním.

Maskáčové kalhoty přeci nemohou zůstat doma ve skříni nevyužité, tím spíš, když jsem se rozhodla pro jejich koupi a k tomu všemu se rozhodla vám ukázat hned několik stylů, jak je vidím nositelné já.
Je mi jasné, že to nebude šálek kávy pro každého, ale já si stojím zatím, že je to nositelný kousek a že můžete mnohé překvapit, s čím vším ho  lze nakombinovat.

Nové botičky, které jsem si pořídila jako druhé slipony ke svým leopardím/gepardím nesměly zůstat nevyužité. Takže jsem hned spekulovala, jestli by vlastně bylo vůbec možné nakombinovat je k maskáčům. Bála jsem se toho ale dle mě zbytečně a nakonec sáhla po stejných barvičkách, jak budete moci za okamžik vidět na botách.

Zvolila jsem k nim neonově žluté triko Jacka Danielse, k tomu pak už nepřekvapivě  babyblue bundičku a kabelku. Myslím, že je to sice bláznivé, ale stále mi přijde, že nositelné, přestože křiklavé.

Je tato divočinka váš šálek, nebo už je to na vás moc?









Budu se těšit na vaše názory, mějte fajn den =*

kkiss

12 komentářů:

  1. Tie botičky sú nádherne :) dokonale sa ti to všetko podarilo zladiť

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuju, je to divocina, ale kazdy prvek zde ma sveho partaka :)

      Vymazat
  2. No nevím, jsi jak kašpárek. Je divočina a divočina, tohle je zpatlaný všechno dohromady bez špetky vkusu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dik za nazor :), evidentne se nebojis stat si za svym, vid? Anonyme ;)

      Vymazat
    2. Tak ted jsi pobavila :D No nic..

      Vymazat
  3. Ahoj,zajímalo by mě jestli ses někdy musela smířit s tím,že nemáš modelkovskou postavu,trpím už 4 rokem mentální anorexií a chodím zahalená 365 dní v roce,protože si připadám tlustá... Neplánuješ nějaký článek ohledně lásky k tělu ? Hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, nikdy jsem se se svymi zenskymi krivkami smirovat nemusela, protoze jsem se svym telem spokojena :) Samosebou jsem ve svych pubertackych letech mela vahove vykyvy a nekdy jsem si rikala, ze bych mohla byt hubenejsi, ale pak jsem se naucila mit rada takovou, jaka jsem. I se svym zadkem a stehny :) Beru to jako sve prednostii, protoze takova proste jsem, ziji jen jednou a miluji jidlo, takze bych se nerokazala omezovat. Nadruhou stranu mam ale pozitivni vztah k pohybu, abych zas nevypadala jako koule. Kazdy jsme nejaky a tak bychom se meli naucit mit radi. Urco se da zhubnout, aby byl clovek spokojeny, ale o tom pro me muj zivot neni :) Preji proto i Tobe, aby jsi se sve telo naucila mit rada se vsim vsudy a nesrovnavat se s ostatnimi. Cloveku je pak mnohem lepe :)
      Drzim pesti.

      Vymazat
    2. děkuju.... :)

      Vymazat
  4. Mám ráda tvé hravé outfity :) sluší ti to jako vždy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, Vendulko, moc dekuji :) tohle me vzdy dokaze nesmirne potesit :)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*