neděle 3. května 2015

Maskáč s akcenty modré a červené (outfit)

Pamatujete si, jak jsem se v tomto článku zmiňovala o zvažování koupě maskáčových kalhot?

Tak jsem si s touto myšlenkou přestala pohrávat a pořídila jsem si je. Nevím jak třeba vám, ale mojí mamče se tento styl kalhot nelíbí, považuje ho za neženský a asi názor jen tak nezmění. Příteli se při mé první spekulaci o koupi těchto kalhot nápad také moc nezamlouval. Když jsem mu je ale po čase ukázala napodruhé, tak překvapivě přikyvoval, že to vlastně není až tak špatný nápad.

Jednou jsem se rozhodla si je vyzkoušet.. Ještě ten den jsem si je vyzkoušela podruhé... A už si je nesla k pokladně. Možná mě na jejich koupi lákalo i to, že bych je přeci jen mohla povznést na vyšší level, než-li na vojenský styl kalhot. Myslím si, že i takové kalhoty lze nosit s elegantními kousky, ačkoli je dnes uvidíte v akci ve sportovnějším rázu. V brzké době uvidíte kalhoty znovu, ale tentokrát s neonkami, kde volím o dosti bláznivější a odvážnější obuv a prvky.

Zpět ale k dnešní kombinaci, kterou uvidíte. Kalhoty jsem záměrně sladila se stejnými mokasínami v maskáčovém provedení. Jsou ze stránek časnaboty.cz a miluji je. Možná i ony byly nakopávačem proč pořídit právě i kalhoty. Jelikož měl přítel na sobě světle modré triko a já se k němu strašně ráda barevně ladím (máte to někdo také tak?) , vzala jsem si světle modré triko s bílou lebkou, která je ale jemnějšího rázu, protože triko je pořízeno v dětském oddělení H&M. Bundu jsem si vzala záměrně v bordó, protože jsem k celkovému outfitu vzala i červenou kabelku. Souznění barev mi tak přišlo konečně vyvážené.

Zprvu jsem se bála kombinace stejného vzoru na botách i kalhotách, ale nakonec mi to přijde pěkné, co na to ale říkáte vy?




Jako náušnice jsem zvolila bílé krásky, které jsem si pořídila i ve stříbrné a všechny nové kousky jste mohli shlédnout v tomto článku.





Tak tedy co vy na maskáče a tuhle kombinaci? 

kkiss

4 komentáře:

  1. Kombinace působí zajímavě a neotřele o tom žádná, avšak já nejsem fanynka tohoto maskáčového vzoru.

    Radu - Jarní Rita Ora Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tak moc dekuji, vazim si toho o to vic, kdyz ho nemas rada :)

      Vymazat
  2. Nic maskáčového nemám, ale barvu khaki mám celkem ráda. Outfit je zajímavý, i když bych možná zvolila jednodušší tričko třeba v bílé barvě :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji moc za nazor :) bile triko je takova klasika, kterou se nic nezkazi, souhlasim! To bych ale nebyla ja, abych nezkusila trosku divocinky :D

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*