neděle 31. května 2015

Žlutá kabelka (outfit)

Příjemné nedělní odpoledne, milé čtenářky a případní čtenáři =)

Včera u nás opět vypukla Lázeňská sezona, takže šlo učení stranou a vyrazilo se téměř na celý den do ulic našeho krásného lázeňského městečka. Bylo u nás spoustu zajímavých hostů, jako třeba bratři Nedvědů a tahák večera Eva Farna, kterou jsem si tuze přála vidět naživo a hlavně ji slyšet, jenže bohužel, opět jsem stihla její konečnou píseň a půl, což mi připomnělo minulý rok, kdy jsme se těšili na Chinaski a nakonec z nich měli zhruba jejich dvě poslední písně =D ... No, neuděláte nic.

Dnes se chystáme na Vohnouty - od kterých neznám asi ani jednu píseň =D =D , po nich mají přijít na řadu Škwoři a večer MIG 21. Od MIG 21 znám asi nejvíce písní, ale netuším, jestli na ně vydržíme.

Tak a nyní k outfitu, který jsem nafotila snad minulý víkend, kdy jsme jeli k babičce a dědovi na oběd. Strašně se mi začal líbit trend jinak barevné kabelky, než celého outfitu. Já jsem tu tentokrát sáhla po své žluté krásce z Orsay, kterou jsem si tehdá pořídila za 98,- !!! Na sebe jsem oblékla proužkované triko s květy z New Yorkeru, džínovou bundu z C&A, noname pokoženkované leginy, své červené ťapky a bižu set z Collosea.

Někomu se bude jinak barevná kabelka možná jevit jako úplně vytržená z celého konceptu outfitu, ale mně se to moc zalíbilo a asi to budu nosit častěji.

Uvidíme, co na celkový vzhled s jinak barevnou kabelkou řeknete =)









Jak se vám líbí jinak barevná kabelka a co plánujete při neděli vy?

kkiss

10 komentářů:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*