středa 27. května 2015

Gepard v modrém (outfit)

Původně jsem z dnešního outfitu chtěla udělat rovnou dvou-outfit, ve kterém byste měli rozhodnout, která "zvířecí" varianta se vám líbí více =)

Protože by to ale bylo moc fotek najednou, rozhodla jsem se přeci jen outfity rozdělit a dnes tedy uvidíte gepardí outfit se špetkou modré.

Gepardí slipony jsou bačkůrkami, které nosím velice ráda. Po dlouhé době jsem také vytáhla svou gepardí košili, kterou jsem kdysi dostala a je to značka Amisu. Samu o sobě ji nemám moc ráda, ale jakmile jsem k ní přidala modrou bundu z Orsay, světle hnědou noname kabelku a gepardí slipony, outfit byl na světě a já byla s kombinací moc spokojená. Abych vyloženě ležérní outfit trošku vykopla ke hvězdám, vzala jsem si náhrdelník z Lindexu.

V poslední době čím dál tím častěji nosím messy bun. Sice mi stále nejde podle mých představ a asi se nedokážu tak moc odvázat, aby byl pořádně messy, ale snad se to časem zlepší. Když nemám s vlasy náladu něco dělat, nebo mají bad hair day, což mi přijde, že mívají mrchy teď poměrně často, tak je to účes, který mě zachrání. Sice díky němu na fotkách vypadám kolikrát jak plešatá, protože není třeba pořádně vidět a hodně se mi tím odkryjí nesouměrné ( a jedno odstáté) ucho, ale mě to nevadí a jsem s ním na své hlavě spokojená.







Jak se vám líbí tento účes a co říkáte "zvířecí kombinaci" ?
Musím upozornit, že opět mi velkou neplechu nadělal Blogger, který si s fotkami dělá co chce, "žehlí je", retušuje, přebarvuje mi rty :-O Krucinál co to má být a ví někdo, jak se toho zbavit? Když tak děkuji za cenné rady.

Mějte prima den, já už bych měla být opět v učícím maratonu!

kkiss

7 komentářů:

  1. Kočka i s odstátým uchem! :-) :-) Super, ta modrá je nádherná a šelmí vzory miluju :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, tak to moc dekuji, moc me to potesilo :) ja mam vseobecne rada zvireci vzory.

      Vymazat
  2. Opet skvely outfit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný outfit, přesně můj styl. Slipony s košilí vypadají v outfitu úžasně.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*