pátek 29. května 2015

White and Flowers (outfit)

Pěkný večer přeji..

.. původně jsem myslela, že dnešek vynechám a nenapíši žádný článek, ale nakonec jsem se rozhodla, že přeci jen postnu další outfit, tentokrát ze včerejšího dne, kdy se udělalo konečně hezky.

Mám za sebou bezesnou noc a velice smutné ráno... (bohužel nám u přítele zemřel kocourek, víc se k tomu vypisovat nechci, protože je to čerstvé a bolavé), ale takový je život a musím jít dál, takže jsem se během dne snažila vzchopit a podělím se tak dnes s vámi o další outfit.

Tentokrát tu prim hraje bílá barva, což je u mě poměrně neobvyklé, protože jsem jako blondýna byla vždy toho názoru, že se ke světlým vlasům zas až tak nehodí a že pak my blondýnky vypadáme nevýrazně. To se ale postupem času zjevně změnilo, protože dnes je tu bílé skoro vše, až na květované leginy. Ty jsem měla naposledy kdysi dávno, takže jsem je musela oprášit.
Bílý přehoz tu také neuvidíte poprvé a musím se přiznat, že jsem si ho pořídila ještě v další barvě a vy schválně můžete hádat v jaké? Brzy bude snad také součástí outfitu...
Triko jsem zvolila dlouhé, průhledné a velice příjemné z Orsay, krajkované botičky jsou pak z Primarku, kabelka noname a klobouk je přítelův a pořizovali jsme ho v Chorvatsku.




Nehty mám čerstvě nalakované a momentálně se nesou v modré kombinaci. Brzy vám nejspíš představím své nové laky, které rozšířily mou sbírku.










Jak se vám tento outfit líbí a jakou odhadujete barvu druhého přehozu?

Přeji pokud možno poklidný a příjemně prožitý večer...

kkiss♥

16 komentářů:

  1. Moc hezkej outfit :) ... líbí se mi snad nejvíc za poslední dobu :)
    a druhý přehoz tipuju modrej (?) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leno, dekuji za komentar, ktery velice potesil a i za typ! Brzy prijde odhaleni :)

      Vymazat
  2. Krásne, velmi sa mi páčia tie leginy, milujem kvetované a tiež ich zopár mám. A nechtiky ako vždy tiež krásne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, moc dekuju! Vim, ze mas tenhle vzor take moc rada :)

      Vymazat
  3. Super outfit, moc se mi to líbí a i nehty máš parádní :)

    Bělení zubů s BeconfiDent + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, dekuji! Nehty byla takova improvizace a nakonec dopadly celkem dobre :)

      Vymazat
  4. Andrejko, outfit úplná paráda! No řekla bych, že sis pořídila přehoz i v černé nebo modré, ale ty seš zase na ty barvičky, tak to může být jakákoliv :)
    Seš kočka a nehty jsou krásný!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji moc! To je pekny, jak me mate uz prokouklou, hihi :))) dekuji za odhad a ja se brzy pokusim postnout outfit prave s nim!

      Vymazat
  5. LOL, jak obluda z obludária :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lepší být obluda z obludária než Anonym hlupák ;)

      Vymazat
  6. Opět skvělý outfit :))) Já také teď začínám milovat bílou barvičku :))

    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, odkud je prosím ten přehoz?:)) Nějak to nikde nemůžu najít. Jinak moc hezká kombinace :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, teb prehoz je noname z jednoho teplickeho kramku :) jinak by to tu (v pripade znacky) bylo napsane :) Pokud by jsi o nej mela pripadne zajem, napis mi na mail (kkiss@seznam.cz) a muzu se ti po nem podivat, meli ho jeste v jinych barvach.

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*