pátek 22. května 2015

Marilyn Monroe (outfit)

Šíleně jsem se těšila, až si ke svým maskáčům vezmu triko s Marilyn, červené koženkové sáčko a lodičky v podobné souhře barev a vyrazím v tom ven.

Musím říct, že červená barva opravdu působí jako rudá na býka, protože jsem byla celkem středem pozornosti. Nevadilo mi to, protože jsem se v tomhle outfitu cítila báječně žensky, plná energie..

Jak vnímáte červenou barvu vy? Je to pro vás barva, kterou byste nikdy neoblékly, nebo ji snad vyhledávate jen, když na sebe chcete nějakým způsobem upozornit? Pro někoho může být tento odstín agresivnějšího rázu, já ho ale miluji a to jak na blondýnách, tak brunetách.

S tímto trikem jsem si zažila pěkné útrapy. Mamuša mi ho chtěla pořídit minulý rok k narozeninám, ale nevěděla které, tak mě vzala s sebou do Mohita, kde měli tuto kolekci, ať si vyberu. Vybrala jsem si nekompromisně právě tohle triko, ale bohužel ho neměli v Sku, takže jsem prosila paní prodavačku, aby mi zjistila stav v Ústí nad Labem a tam jsem si objednala nejmenší možné Mko. Když mi ho ale mamuša přivezla domů, zjistila jsem, že si v něm přijdu jak v noční košili a že díky hodně klasickému střihu by se nedalo nosit ani jako oversize.Nakonec se na mě usmálo štěstí a já ho vyreklamovala za vysněné S, které sice vypadá, že je krátké, ale jinak sedí ze všech mnou vyzkoušených velikostí nejlépe.












Jak se vám líbí triko a celkový outfit v červeném provedení?

ZÁVĚREM JEDNA "PODAŘENÁ" FOTKA, KDYŽ UŽ NEDOKÁŽETE UDRŽET BALANC =D


Snad jste se dnes trošku pobavili a třeba i pokochali červenou barvou a Marilyn, budu se těšit na vaše komentáře,

kkiss.

10 komentářů:

  1. wau krááásne. Strašne ti tento účes pristane :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi, dekuji :-* moc se mi libil na druhych, tak jsem ho zkusila :)

      Vymazat
  2. Andrejko tobě to opět tááák sluší! Jak to děláš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendulko, ty jsi zlato :) dekuji moc. Snazim se byt pozitivni a hlavne to dela asi laska!

      Vymazat
  3. Jé Andrejko ty mi na těch fotkách tu Marilyn připomínáš :) Sluší Ti to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to me moc tesi :) je to totiz cicina kazdym coulem!

      Vymazat
  4. Moc ti to sluší, outfit je podařený a tričko s Marilyn je pecka :)

    My Skincare Routine + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  5. inspirovala som Ta? :P kazdopadne podla mna cervena a maskace je TOP ! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, kocko :-* Tva oblibena kombinace me nakopla k nakupu a v hlave se mi pak rovnou utvorila tahle predstava s Marilyn :) takze na tom mas svou zasluhu :)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*