neděle 24. května 2015

Zaměřeno na mé VLASY (momentální přípravky, barva, délka)

Dlouho slibovaný a vámi hodně žádaný vlasový článek je konečně tady!!

Mrzí mě, že jsem ho nenapsala dříve, ale nemyslím si, že bych se měla nějak vyloženě omlouvat, protože přeci jen asi chápete, že jsem toho měla hodně (státnice, učení na zkoušky atd), takže než abych ho odflákla jen proto, aby tu byl, nepustila jsem se do něj vůbec a až teď, když mám nějakou tu volnou chvilku jsem se rozhodla udělat opětovný upgrade a seznámit vás s mou momentální délkou, střihem a v neposlední řadě také momentálně používanými přípravky.


Pro ty z vás, kteří čekáte nějaké zázraky, obden používání masek a olejíčků a já nevím co vše, tak těm dopředu říkám, že budete asi zklamaní, protože v poslední době na to zkrátka není čas a musím se přiznat, že mi v poslední době přijde, že méně je někdy pro mé vlasy více, takže čím méně všech možných serepetiček na vlasy používám, tím jsou v lepší kondici, ačkoliv to zní asi jako ironie.


Před ostříháním po čerstvém barvení vypadaly mé vlasy viz následující fotografie.




Jako druhou bych vám ráda ukázala svou momentální délku, která je zhruba 2 týdny stará od posledního zástřihu a zároveň barvení.


Ráda bych dosáhla tupého/rovného střihu všech vlasů, ale tím že jsem byla nedočkavá a v polovině jejich dorůstání do jednotné délky si nechala sestříhat boční strany, jde to o poznání pomaleji, někdy z toho tak trošku už šílím, ale za vidinou vysněného střihu vlasů mi to prostě stojí! Tu a tam, jak můžete trošku vidět na fotkách, se mi vlasy vpředu (právě v dorůstajících sestříhaných stranách) lehce kroutí a nedrží tvar. Ráda bych podotkla, že mou největší neřestí pro mé vlasy je asi jejich fénování. Fénuji po každém mytí, jelikož kdybych nechala vlasy samovolně uschnout, tak bych neměla jejich konce tak hladké, poddajné a celkově s tím mám špatnou zkušenost, nemohu s mokrými vlasy ani spát, protože strašně snadno nastydnu a hlavně je mám ještě ráno vlhké, celé pokroucené s boulemi, takže těmto pokusům u mě odzvonilo a prostě fenuji! Tu a tam, když mám chuť na změnu, tak si vlasy natáčím svou kulmou, o které jsem vám psala tady, no a fénuji podle toho, kde se nacházím jedním z těchto dvou fénů, o kterých jsem se vám zmínila zde.


Co se mé barvy týče, už nějaký ten rok barvím pouze a jedině Loreal MAJIBLOND. Od té doby, co mi zrušili mou drogerkovou stálici také od Loreal, přesedlala jsem na profesionální barvy, které objednávám přes internet. Často se mě dotazujete na odstín. Tak tedy... Úplně původně jsem barvila odstínem 900s, který byl poměrně dost světlý, ale zase ne úplně platinově bílý. Pro mě to byl ideál, akorát mi přišlo, že jsou postupem času zbytečně vidět razantní odrosty, takže jsem se rozhodla odcouvat na nějaký přirozenější odstín. Zvolila jsem proto 903s, který by měl být více do medova se zlatavými odlesky. Čekala jsem, že bude trošku tmavší, ale nakonec jsem si na něj zvykla, skvěle mi sedl a cítím se v něm dokonce mnohem lépe, než v tom předešlém světlejším. Co se týče vyvíječe, tak ten si pořízuji sama, v naší místní drogerii, volím zásadně emulzní, používám v poměru viz balení barvy a už dlouhou dobu používám 6% vyvíječ, protože je ke mně nejšetrnější a zároveň mi vlasy zbytečně moc nevyžere. Předtím jsem používala 9%, ten mě ale svědil u hlavy a vlasy jsem měla zbytečně u pěšinky vyžrané a u světlejší varianty barvy zbytečně moc světlé. Určitě při barvení zohledněte stávající barvu vašich vlasů, případně tu, kterou budete přebarvovat a dle toho zvolte výšku %.
Možná by vás ještě zajímalo, že si myji vlasy nejraději obden a pokud to nestíhám, tak 1x za 3 dny. Dny mezitím používám suchý šampon AMICA, který se mi osvědčil nejvíce a nedám na něj dopustit. Více o něm si můžete přečíst tady.


Teď se podíváme na fotku veškerých přípravků, které mám momentálně doma na vlasy a postupně si rozebereme, který je na co a hlavně jaký je.


Momentálně používám dvojici na mytí vlasů od
ELSEVE Arginine Resist X3 šampon + kondicionér

tuhle dvojku nemám poprvé a jak tedy můžete usoudit, ráda se k ní vracím! Vyhovuje mi šampon, který má úžasně jemnou pěnu, krasně vlasy zbaví nečistot, ale zbytečně je nezjemní natolik, že by se hned zmastily. Navíc příjemně voní a když narazíte na výhodnou cenu velkého balení, dlouho vydrží. To samé mohu říct o kondicionéru, který mám stále ten první. Nevím jak u vás, ale já nikdy souvisle nedokážu vypotřebovat šampon s kondicionérem. Tak se mi pak stane, že kondicionéru mám doma hned několika jen dokupuji šampony. A protože mám nejraději přímo stejnojmennou dvojku, vracím se pak (v případě spokojenosti) ke stejnému šamponu. Kondicionér svou funkci zde plní fantasticky, krásně se nanáší a nechává konečky zacelené, uhlazené a pomáhá i ke snadnějšímu rozčesání vlasů.

Další kondicionér, který je také skvělý je z Primarku a jedná se o
HASK Argan Oil - Repairing Conditioner

ten jsem používala spolu s šampónem ze stejné řady a bylo to skvělé duo! Oba přípravky mi díky arganovému oleji udělaly z vlasů hedvábný závoj, který byl poddajný a krásně se leskl. Začala mi ale postupem času vadit typická vůně především šamponu, který jsem už dopotřebovala a chvilku si od něj odpočinu. Jinak mají ale za mě oba palec nahoru.

Co se týče rozčesávání, vždy krom kondicionéru používám ještě stříkátko na rozčesání, které aplikuji do vlhkých vlasů před sušením. Momentálně používám
Schauma Keratin Strong
a pokud nezapomenu, tak si před kulmováním vlasů nastříkám do vlhkých vlasů i strážce před teplem, který by se měl používat i před sušením fénem, na to já ale používám už jen výše zmíněnou Schaumu. Černý strážce se jmenuje
Got2B Guardian Angel

Hodně jsem si ale oblíbila i přípravky od Baley. Na následujícím fotu je můžete vidět pohromadě společně se Schaumou na rozčesávání.


Nový šampon bez silikonu od Baley s úžasnou vůní jsem si koupila díky předešlému bezsilikonovému kombu také od Baley, které jsem si nemohla vynachválit. 
Balea Tropical Dream

zatím ho nemám vyzkoušený, takže recenze přijde až po jeho používání, momentálně mohu jen říct, že voní naprosto fantasticky!

Co ale už můžete zkusit je balzám se šamponem
Balea Mango+Aloe Vera

já tu mám fotku už bohužel jen kondicionéru, protože šampon je vypotřebovaný, ale pokud máte zájem, tak o obou produktech si více přečtete tady.

Opravdu jednou za čas, když si chci vlasy trošku více vyfoukat do objemu, sáhnu po
Balea Extra Power

tužidlu na vlasy s tužícím účinkem číslo 4. Je velice příjemný ve vlasech, neudělá vám ošklivý film na dotek a vlasy jsou po vysušení skutečně nadýchanější.

No a tím jsme se dostali zdárně až k samému konci o mém vlasovém postu. Ještě bych ráda dodala, že češu zásadně Tangle Teezerem, který jste mohli vidět na fotce se všemi produkty.
Pevně věřím a doufám, že článek vám bude případnou pomocí ve vybírání produktů či v péči o vaše vlasy. Nezapomeňte, že jsou korunou ženské krásy.

Pokud máte pocit, že jsem na něco zapomněla, nebo se budete chtít zeptat, určitě to udělejte v komentářích nebo prostřednictvím e-mailu na kkiss@seznam.cz .

Mějte se moc krásně =)

kkiss

15 komentářů:

  1. Bože, máš překrásný vlasy, hlavně tu délku. Sice mám také dlouhé, ale jelikož se mi vlní, tak vypadají kratší a hlavně mi přijde, že více už růst nechtějí :-/
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, také si s nimi užívám své =/ Jeden čas se mi také dost kroutily po stranách, ale tomu je naštěstí celkem konec!

      Vymazat
  2. Hrozně se mi líbí tvoje vlasy. Také si ty svoje musím pokaždé sušit, protože mi je hned zima, tak abych nenachladla. Na vlasy mám ráda Guardian Angel sprej proti teplu, koupila jsem ho tenkrát kvůli tomu, že ho často blogerky chválily. A jinak beru už víc jak 3 měsíce vitaminy jako selen a zinek a pozoruji, že jsou kvalitnější a rychleji rostou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že to má někdo stejně jako já s tím sušením =) Vitaminy jsou určitě super věc, podpořit ten růst zevnitř nemůže být na škodu =)

      Vymazat
  3. pánečku, to sú krásne a zdravovyzerajúce vlasy.. ja nech sa snažím, ako chcem, vždy mám vlasy príšerné, suché, splihlé, rozstrapkané :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ninuš, děkuju.. Někdy ta snaha prostě jakoby byla přítěží :( Znám to moc dobře, ale pak se z ničeho nic zmátořily! Držím těm tvým také palce!

      Vymazat
  4. Vlasy máš Andrejko mooooc nádherný :). Mango balea balzám jsem měla taky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Verunku =) Ta vůně je "mňam mňam", co?

      Vymazat
  5. Máš úžasné, krásné a zdravé vlasy :) A šampony od Balei používám moc ráda, tak si tento Tropical Dream nesmím nechat ujít :) a vyzkouším i tvé oblíbené combo Elseve od L´oréal :)

    My Skincare Routine + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Určo nenech, voní nádherně a myslím, že bude skvělý =)

      Vymazat
  6. Máš krásné vlasy a popravdě jsi mi trošku udělala jasno v barvení. Myslím si také že je zbytečené používat tisíce serepetiček. Elseve Argine Resist mám moc ráda a je to pro mě jeden z nejlepších šamponu u nás v drogeriích. Got2b heat protection mám také ale jelikož si delší dobu vlasy nežehlím ani nijak tepelně neupravuji, leží mi ve skříni. Zaujal mě olejíček z Primarku, koukala jsem na něj v listopadu ale kvůli omezení v zavazadle si ho nemohla pořídit, tak příště.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*