čtvrtek 21. května 2015

VELKÉ NewIn (kosmetika, oblečení, Primark)

Dobré odpoledne, vítám vás po menší odmlce u dalšího článku =)

První polovinu státních zkoušek, konkrétně z jazyka, mám úspěšně za sebou a tak než se vrhnu do dalšího víru učení, rozhodla jsem se pro newin, které tu dlouho nebylo. Ráda bych vám ukázala své úlovky za poměrně dlouhou dobu. Vše se to nastřádalo a teď teprve přišel ten správný čas udělat článek.


Uvidíte mé novinky jak v kosmetice, tak v oblečení. Oblečení v poslední době moc nekupuji, protože mě buď nikde nic neohromí natolik, že bych to musela mít, nebo když už je to pěkné, tak zbytečně drahé a koupi si raději rozmyslím. Nejvíce se mi nastřádalo asi nových bot, protože jsem narazila na samé výhodné ceny a nemohla bez nich prostě odejít.. Našla jsem si ale i pár nových kosmetických vychytávek, které se staly mou každodenní rutinou a neumím si bez nich teď ty dny představit.

Včera jsem také po dlouhé době navštívila Primark, kam mě vzali rodiče a mamuša mi chtěla udělat radost za první polovinu úspěšně složených státních zkoušek formou nových šatů, které jsem si tak moc přála.

Jaké jsem si nakonec vybrala a co ještě přihodila do svého košíku vám ukáži na následujících fotkách.

Začneme kosmetikou. U nás v DM jsem si koupila nový šampon na vlasy s naprosto krásnou vůní v limitované edici bez silikonů a potom také sprchový gel k příteli s neméně krásnou vůní. Balea tyhle věcičky prostě umí.


Z kosmetiky jsem také neodolala báječnému combu, které je teď snad všude opěvované. Jde o olejové fluidum spolu s masážní houbičkou, které vám má dočistit pleť a navíc vám ji krásně zjemnit. A víte co? Ono to fakt funguje. Uvidíme po delším používání, jestli to bude mít i nějaké účinky na celkový stav pleti.


Další kosmetickou třešinkou byla tato rtěnka, kterou jsem si pořídila včera v Německu. P2 značku miluji a velice ráda mám jejich limitované edice. Včera jsem si z ní málem odnesla rtěnku, ale nakonec to vyhrála obnovená stálá kolekce rtěnek Soft Nude. Ta má nese odstín 060 Soft Candy a i přestože jsem se bála, že bude moc světlá, zamilovala jsem si ji a myslím, že teď nebudu chtít používat žádnou jinou. Je skvěle jemná, krémová, bezvadně pigmentovaná, prostě božská!



Protože mi začal docházet jeden makeup (od GS, který si mimochodem už nikdy víc nekoupím, jelikož byl na prd), jsem se začala pídit po novém nástupci. Protože nás čeká léto, nechtěla jsem už nic hutného, co by "ucpalo" mou pleť, takže jsem nakonec zvolila BB Cream od Maybelline, na který pěje chválu například překrásná SMLX0 z Youtube kanálu a navíc ho u nás měli ve výprodeji za senzačních 80,-! Mám jen strach, že už u nás nejspíš končí, takže teď váhám, jestli si nemám jít nakoupit do zásoby i zbylé BB kluky.. Podlehla jsem také neonovému laku od Dermacolu, který jsem uviděla na K. a musela ho nutně mít! Nehty mám nalakované dalším nováčkem a to tentokrát od Miss Sporty v odstínu 040, jejich laky jsou teď ve slevě v Rossmanu za úžasných 21,-. Nu a vidíte také předposlední úlovek bot, které měli i v růžové, ale mě očarovala zářivá oranžová...


U bot ještě chvíli zůstaneme. Dalo by se říct, že nejvíce jsem si za poslední dobu pořídila právě nové páry bot. Je to asi nějaká má slabost, ale také jejich ceny mi prostě nedovolily udělat nic jiného, než-li je vzít. Tyhle tenisky měli ve dvou barevných provedeních a já se nakonec rozhodla pro ty tmavé. Na noze vypadají moc pěkně a líbí se mi jejich neotřelý design.



Reklama na Fofolu a jejich nová mefuňková příchuť.. Co k tomu dodat =D Je fakt výborná a ty spoty mě děsně baví!


Teď už se dostáváme ke včerejším nákupům v Primarku. Tam jsem si pořídila sladce vypadající kšiltovku s kytičkami, hned pod ní jsou nové šaty od mé mamuši ♥, dále jsem neodolala obyčejnému pruhovanému triku, novým silonkám.. nutností byl i gel na holení od Baley. Skvěle voní a miluji, jak se z něj stává pěna. Nová rtěnka od P2, kterou jste mohli vidět už výše, čistič na štětce Ebelin od mé mamušky....


.. čistící ubrousky z Primarku si snad pokaždé musím odnést s sebou, nové krajkované botky v bílé barvě a balící papír na dárečky pro mé blízké.


Pozadu jsem nezůstala ani s časopisy, ELLE a Lamour (který se teda pěkně pohoršil) mají u mě stále čestné místo. 


Samosebou jsem si pořídila i něco na zub a to novou příchuť od RedBullu Tropicana, která byla teda nic moc, nejraději mám klasiku a modrou variantu a také sušenky s lentilkami, které mi tak moc evokují dětství!


Závěrem nesmí chybět pár aktuálních fotek z Primarku.





Doufám, že se vám dnešní newin líbilo a budu se těšit na vaše ohlasy =)

kkiss

18 komentářů:

  1. ty oranžové semišové lodičky vlevo dole... zamilovala jsem se :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem se tam hodně držet =D Lodičky jsem nakonec nevzala žádné a to si asi čtvery zkoušela.. Nakonec jsem dala přednost pohodlí, ale je to tam sakra těžké =D

      Vymazat
  2. Krásne novinky. Velmi sa mi páčia tvoje aktuálne nechtiky :) A u tenisiek si sa dobre rozhodla, tie tmave su krajšie.

    OdpovědětVymazat
  3. Odkud jsou prosím ty tenisky jsou boží !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Botky jsou od nás z Teplic, noname krámek, kdyby jsi měla zájem, písni mi na mail, neměl by být problém je ještě sehnat =)

      Vymazat
  4. Ty tenisky jsou nádherné :) Přesně podle mého gusta.

    OdpovědětVymazat
  5. Pořídila sis samé krásné věci a botičky se mi líbí všechny, taky jsem na ně teď trochu "ujetá" :) Včera jsem si koupila nové tenisky a k tomu slip ony :)

    My Skincare Routine + GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, vazne? Tak doufam, ze nam je ukazes u sebe :) na slip ony jsem moc zvedava! Vcera jsem si malem take odnesla dalsi, ale nakonec jsem se drzela :D

      Vymazat
  6. Oboje ty boty s krajkou se mi strašně moc líbí, ty jsou teda fakt nádherný. A i ostatní úlovky super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji! Jsem z nich nadsena, moc se mi tento styl libi :)

      Vymazat
  7. Krásný věcičky, ten šampon od Balei mě zaujal, mrknu po něm. V Primarku jsem konečně byla před měsícem a šíleně mě zklamal :-/
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me tentokrat taky zklamal, uplne odvarena jsem z nabidky nebyla, ale jinak tam jezdim moc rada, hlavne, kdyz maji slevy :)
      Na sampon mrkni, ja mam jiz druhy bez silikonu od nich a super!

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*