pondělí 4. května 2015

Modrá mou barvou jara (outfit)

Ano, už je tomu tak a já definitivně přiznávám, že barvou letošního jara se pro mě stává ... MODRÁ.

Pokud ji nějak nemusíte, tak vás asi zklamu, protože jsem si ji natolik zamilovala, že ji tu uvidíte asi hodně často. Budu se ale pokoušet vám ji ukazovat v různých formách, tak snad se vám nepřejí. Já se jí totiž nemohu nabažit. Odstartovala to v podstatě babyblue bundička z Primarku a pak už prvky jako šátek s květy, který mám také z něj a dokonce koupený dřív a teď na jaře přibyla nová kabelka v modré barvě, kterou jsem si naprosto zamilovala jak kvůli jejímu tvaru, velikosti, tak hlavně barvě!

Nikdy jsem neměla období, kdy bych si zamilovala jednu barvu a na ní si ulítávala. Možná dřív, když jsem ještě neměla blog, jsem milovala černou a většinou se zahalovala právě do ní, ale to se změnilo, přestože černá je nestárnoucí klasika a nikdy nevyjde z módy.

Modrá barva se mi šíleně moc líbí jak na blondýnkách, tak brunetkách. Přijde mi jako ideální odstín snad pro každou slečnu, ženu, dámu. Je pozitivní, nedokáže snad urazit a navíc světlookým ženám podtrhne barvu očí a naopak u brunetek vyniknou jejich tmavší kukadla =)

Pevně věřím, že těch, co považují "modrou za dobrou" bude převaha a bude se vám outfit líbit, jdeme na něj =)











Tak jak se vám mé modré jaro líbí =)

kkiss

4 komentáře:

  1. Na mě je té modré sice už hodně, ale tobě to sedí naprosto dokonale :)

    Giveaway + Make-up speciál 2.část

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tak moc dekuji :) ja bych se do ni nejradeji zahalila od hlavy az k pate :D

      Vymazat
  2. To je teda modré :D Ale sluší Ti to Andrejko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne nadarmo ji povazuji svou barvou jara :D zahalena v ni od hlavy az k pate! Dekuju :-*

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*