sobota 16. května 2015

Károvaná košile a nové modré ťapky (outfit)

Ahojky, fandíte?

Já ano, ale pro ty z vás, co by třeba brousili po internetu jsem se rozhodla připravit outfitový článek s novými modrými ťapkami =)


Ne, že bych nějak nutně potřebovala nové botičky, ale když jsem narazila na tyhle za naprosto směšnou cenu, ozkoušela jsem je a usoudila, že je asi potřebuji a unosím, protože jsou super prodyšné, díky svým maličkým dírkám.
Vypadají trošku jako háčkované, co říkáte?



Outfit, který uvidíte je jeden z těch super pohodlných a pohodových. Na nafocení jsme tentokrát zvolili zcela náhodou prostory golfového resortu. Na tohle místo se určitě ještě nejednou vrátím něco nafotit, přijde mi, e díky krásně udržované trávě vypadají čistě, až poeticky =) Jsem moc zvědavá, jak se vám bude prostředí dnešních fotografií líbit.
Jinak dneska jsem se ráno opět připravovala na své státnice z anglického jazyka, které mě čekají a neminou již v úterý. Pomalu a jistě začínám být nervózní, ale stále se nedá říct, že bych propadala panice, ale to asi teprve přijde =D =/
Dnes jsem si udělala radost, včera jsem byla na skok ve městě a narazila na skvělé a velice originální tenisky. Nemohla jsem se ale rozhodnout jakou barvu a dokonce jsem vás chtěla poprosit o názor na instagramu, ale nakonec jsem se zeptala svých nejbližších a dnes si pro jedny byla =) Brzy se tak budete moci těšit buď na článek o nich, nebo rovnou na outfit s nimi =)
Tak a teď k fotkám a celkovém outfitu, kde dominantu hraje károvaná košile v červené barvě a k tomu jsem to ladila vše do světle modré, která to hezky doladila a přitom nerušila, co myslíte.
















Dejte mi vědět, jestli fandíte, ale i jestli se vám líbí botky a prostředí pro focení =)

kkiss

16 komentářů:

  1. Ahojky fandim. Kedze som rodena Plzenacka a naai vypadli...esteze mam Vas ;)

    Btw pacia sa mi mega poasledne clanky a fotky zblizka :-* :)

    To karo to paradne ozivilo a rozbilo. Btw kolko parov topanok uz mas? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, tak to je krasny a moc hezky od Tebe, ze nam fandis! :) Jsem strasne rada, ze se Ti to libi, snazim se :) Nakopla jsi me s tim komentem u satu, mela jsi pravdu, kdyz uz jsou fotky z dalky, tak to chce i nejakou detailovku, aby to bylo vse radne videt :)
      Botek mam dost :D ale takove ty chudy a ty, co moc neunosim rozprodavam :D

      Vymazat
    2. Tip na clanok: vsetky tvoje boty pohromade :D

      Vymazat
    3. :D super napad, akorat to budu muset udelat na etapy :D :D protoze nemam prostory, kde to nafotit :/ :D kazdopadne dekuji za napad.

      Vymazat
  2. Pěkný botky, jsou to takový pohodlný bačkůrky, ne? :) I prostřední fotek se mi líbí.
    Týjo Andrejko, ty budeš mít doma asi hooodně bot a kabelek, že? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tak, jsou to tapky a backurky zaroven :) skvele sedi a jsou "mekke", takze jsou na noze moc prijemne.
      Jsem rada, ze jsem se prostredim trefila do vkusu.
      Jinak bot mam dost, ale chudy a ty co neunosim rozprodavam :) a kabelek, pravda, nemam taky malo :D ale tocim ted porad jen ty nejoblibenejsi.

      Vymazat
  3. Konečně jsem se dostala i na tvůj blog :D. Moc ti to sekne! :) A košile je krásná! :D

    www.gabrielaschejbalova.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je, Gabi :) to jsem moc rada! Take Te sleduji :)
      Moc dekuju, mela bych rozsirit jejich sbirku, protozw jsou super!

      Vymazat
  4. Sluší ti to a prostředí na focení je krásné

    http://jsikrasna.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, určitě se na něj vrátím zase něco nafotit, když se tolik líbí =)

      Vymazat
  5. Krásný outfit, ty botičky jsou skvělé a moc ti to sluší :)

    Zaměřeno na: Astor

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj,mohu se zeptat jaký ročník VŠ studuješ a co a kde studuješ ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jsem v bakalářském ročníku a studuji v Praze Vysokou školu mezinárodních a veřejných vztahů obor Public Relations ;)

      Vymazat
  7. Hezký outfit a krásné botičky :))

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Raduško, děkuji moc! Botičky jsou kouzelně pohodlné =)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*