pondělí 11. května 2015

Jarní květy na mé sukni (outfit)

O modré barvě už tu byla řeč několikrát a tak vám přináším další kombinaci s mou babyblue bundou z Primarku.

Květované sukně se mi doma sešly snad tři.. Každá je unikátní, jiná, ale přesto jsou všechny květované!
Tahle byla za neuvěřitelnou sumu, moc se mi líbí její střih a celková kombinace barev se dá také velice dobře kombinovat.
Pro ty z vás, které rády květy jako já, bych doporučila alespoň jednu takovou sukni domů. Působí neuvěřitelně žensky, romanticky a zkrátka rozkvetle. Tentokrát jsem k ní vzala světle fialkové triko z TallyWeijl, jinak bunda, boty Primark. Barvu trika jsem podtrhla pérkovými náušnicemi ve stejné barvě a brýle jsem vzala masivní "svářecké". =D

Sukně je vyšší, takže ji mám hodně v pase, ale tím pohodlněji se v ní cítím.










No a závěrem vynikající zmrzka, na které si doslova ujíždíme v posledních dnech.

Vlastníte už také svou květovanou sukni? V jakých barvách?

kkiss

8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Luci, moc dekuji :) byla ve vyprodeji, tak jsem nevahala a vzala ji!

      Vymazat
  2. Andrejko, ta sukně je prostě úžasná ! Nějaká taková by se mi taky líbila a o té luxusní barvičce bot ani nemluvím :) Jsi kočka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zlaticko, Veru :-* botky byla laska na prvni pohled a sukne ve vyprodeji byla "nutnost" :D

      Vymazat
  3. Tahle kombinace ti Andrejko opět moc sekne! Sukýnka je krásná :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pandicko, dekuju :) jsem moc rada, ze se sukne a celkovy outfit libi.

      Vymazat
  4. krásný outfit, hlavně lodičky jsou skvělé

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*