čtvrtek 17. dubna 2014

Army (vojanda) outfit

Outfit!!!


Ano, to tu tento týden ještě nebylo a myslím si, že by to tu nemělo chybět. Baví mě kombinovat, poslední dobou sahám po zářivých barvách a ráda se o své pokusy a i omyly podělím s vámi a vyslechnu si vaše názory =)

To, že jsem přišla na chuť zelené už tak nějak víte a tak není divu, že se tu opět objeví. Je to sice s odstupem času, ale kdo by chtěl neustále sledovat fotky v zelené a číst o tom, že ji nosím teď poměrně často a i se podívám v krámě na věci, které nesou tento odstín.

Když jsem neměla ráda zelenou, nekoukala jsem ani po maskáčovém potisku. To se však změnilo a já tomuto stylu podlehla. Líbí se mi ta přírodní zelená a vzor, který maskáč tvoří.
Koupila jsem si i tílko, které jste už mohli vidět na instagramu, ale i na blogu jen ne v tak zářivé a pěkné kombinaci a pro připomenutí vložím foto se sáčkem a oblíbenými botami i dnes.


Outfit s výše vyfoceným setem bych také moc ráda nafotila na sobě a ukázala se vám v něm, tak uvidíme, jestli se to podaří.

Dnes to bude především o zelené a neonově žlutých akcentech. Tato barevná kombinace se mi moc líbí a žluté neonce jsem přišla na chuť už kdysi dávno a teď na jaře si ji opět užívám dosytosti.
Zelenou koženkovou bundu se cvoky jsem vám už představila, to samé platí u bot, které mám na sobě a nové není ani triko, které jsem snad před dvěma lety koupila u vietnamců za pár kaček. Můžete také vidět mé milované psáňo: Terranova.
Novinkou je šátek, který jsem si k maskáčovým botám tuze moc přála. Stále jsem nemohla objevit ten pravý odstín, který by se perfektně hodil k botám a když už, byl buď moc chudý, nebo moc drahý.
Nakonec jsem na ten svůj narazila v německém Colloseu, stál mě 6€ a je skvělý! Oživený je neonově žlutým proužkem a budu ho nosit hodně ráda.


Můj přítel mi o víkendu udělal hned několik radostí a jednou z nich byl nový kousek na krk.
Zlatý náhrdelník s nápisem BAD. Moje mamuša mě hned večer po příjezdu domů pobavila slovy, že co to mám na krku? Že jako koupelnu, jo? =D =D =D Myslela jsem, že spolu s přítelem odpadnu smíchy... Bad jako špatný/á se rázem stal koupelnou =D ...




Měla jsem chuť tu zelenou se žlutou neonkou něčím rozbít a tak jsem si rty namalovana novou rtěnkou, o které bude rozhodně řeč. Jedná se o šťavnatou oranžádu, která mi jako blondýnce v arzenálu rtěnek chyběla.



Závěrem jedna kiss od kkiss pro vás.



Co na outfit říkáte mi můžete dát vědět dole =)

24 komentářů:

  1. Tobě to moc sluší, jen já bych se v zelené necítila :D Alespoň přesně v tomto odstínu bundičky.
    Ale ta druhá kombinace s růžovým sáčkem je naprosto skvělá! <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja zelenou nenavidela a podivejme, jak jsem se k ni propracovala a jakou jedovku mam :D snad se mi podari nafotit i ten druhy, o neco neznejsi outfit :)

      Vymazat
  2. Strasne Ti to slusi, zelena je fajn, ale maskacovy vzor nemam rada, prijde takovy "drsnejsi". To ruzovy sako je nadherny.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasim, ze v maskaci asi moc neznosti nebude, ale i tak se mi to libi a mozna diky tomu, ze nepusobim "jako panenka" :) kazdopadne dekuji a budu se snazit nafotit i druhy outfit, ktery se nese v o neco neznejsim podani.

      Vymazat
  3. Výrazný outfit, ale Tobě sluší :) Ta druhá plánovaná kombinace se mi líbí moc :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak tendle outfit je moc dobrej:)

    OdpovědětVymazat
  5. Čičíííí :) Sluší ti to jako vždy, Andrejko :-*

    OdpovědětVymazat
  6. Jakože velice se mi to líbí :))) Sluší ti to :P

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Super psaníčko a rtěnka má krásnou barvičku.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Odpovědi
    1. Denisko, moc dekuju :) snazim se ted trosku kombinovat a vytvaret :) :-*

      Vymazat
  9. kedy nám ukážeš priateľa? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Domi... Uprimne.. Nemam to v planu :) a to predevsim diky anonymum, kteri jeden cas ne a ne dat pokoj a hlavne kvuli nejake ochrane soukromi :) velky krok a zmena pro me byla uz i to, ze jsem se o nem ne jen jednou zminila :) tak uvidime casem. Moc me ale tesi zajem, je to pro me jakysi znak, ze se zajimas a jsem Ti vdecna za prizen :-*

      Vymazat
  10. Tak ta bunda :O ..ta je opravdu luxusní !!! :O :-* :-D

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*