pátek 4. dubna 2014

Na pohodu (outfit)

Krásné skoro poledne mé drahé čtenářky, případní čtenáři =)

Dnes máme venku opět překrásný den a i když je tam trošku zimina - pokud se nepohybujete zrovna na sluníčku, ale to se určo po obídku změní, tak je tam prostě skvěle!!
Jsem od včera doma a rozhodla jsem se napsat pár řádek výjimečně i dnes, tedy v pátek =)

Včera jsem si udělala procházku s jedním krasavcem. Jmenuje se Apollo, je to kus chlapáka a je strašně šťastný a vděčný, když může běhat s velkým kusem dřeva v hubě a člověk ho vždy podrbe za ušima, když se přiběhne ohlásit.
Jak já tyto chvíle miluji! Mimoto jsem se také pomuchlovala s Baileys, která mi každý týden chybí a tento mě přivítala obzvlášť krásně.. Přiklusala doslova jako koníček ke mně a furt by se mazlinkovala =)
Teď tu na mě kouká s očima říkajícíma: "Co to tu klepeš do pc, pojď si se mnou hrát."

Venku bude odpoledne přenádherněji než nyní, takže určitě podniknu nějaký výletík a pokusím se nafotit vám nějaké fotky jak outfitu, tak třeba i prostředí, ve kterém se budu zrovna nacházet =)
Také vás slunce tak dobíjí? Cítím se úplně jinak..

Na fotkách dnes uvidíte takový ten outfit šup sem a šup tam, nad kterým jsem ani nijak neuvažovala, jen si to oblékla a takhle to dopadlo. Cítila jsem se v něm skvěle. Nechala jsem se vyfotit také s Apíčkem, abyste viděli, že je to opravdu kus fešáka.

Na sobě mám: Svetr - Colloseum, tílko - Gate, kalhoty -Noname, Boty - casnaboty.cz, pásek - Noname









Také se dokážete tak krásně odreagovat a ještě si vaše volno více užít, když jste obklopení zvířátky?
Já tedy ano =)

kkiss

4 komentáře:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*