úterý 29. dubna 2014

Trošku jiný šperk.. Náramky Cruciani

Na tento článek jsem se těšila už delší dobu, až vám jeho prostřednictvím napíši pro mě - a snad i pro vás - o novince, která pohltí určitě nemálo lidí, tak jako se tomu stává pomalu a jistě u mě.

O čem bude řeč?
O krajkových náramcích zvaných Cruciani.


Možná už jste se někde setkali s "provázky" na ruku stylizovanými do nejrůznějších tvarů a v různých barvách.. Já jsem si jich nejprve všimla v OC Nový Smíchov v Praze, jelikož ho mám kousek od školy a dost často ho navštěvuji... Stánek poměrně velkých rozměrů uprostřed chodby jednoho patra mi nemohl uniknout a tak jsem koukala, copak tam mají nového. Zahlédla jsem jakési náramky z provázků v různých barvách s různými vzory... Jen jsem nakoukla na cenu a ta mě celkem nemile překvapila, pohybovala se totiž kolem 300,-.



O nějaký čas později jsem si v Německu ke svému nákupu přihodila 3 náramky právě z provázků v pěkných jarních barvách a se symboly květin, lístečků a hvězdiček.
Potom jsem o den později na Instagramu uviděla foto náramku Cruciani, který svým stylem připomínal mé tři.. Začala jsem se proto pídit, proč je v tom tak obrovský rozdíl jak cenový, tak ve vzorech/symbolech na náramcích...

Cesta k odpovědi nebyla vůbec složitá a byla i rychlá. Zasedla jsem k mocnému internetu a začala hledat. Musím říci, že po přečtení pár stránek si mě Cruciani získaly.. Proč?
Původně byly vyrobeny jako netržní výrobek a to pro jednoho továrníka v Itálii, který je nechal udělat pro své přátelé jako upomínkový předmět.
Jeden z mladších zástupců rodiny v něm ale uviděl obrovský tržní potenciál a nechal proto vyrobit prvních 100 tisíc náramků se symbolem čtyřlístku, které se bleskovou rychlostí vyprodaly. A tím to vše vlastně začalo.
Proč je ale kus šňůrky tak drahý, říkáte si. Pojďme si tuto otázku zodpovědět.. Náramky Cruciani se dělají z vysoce kvalitní krajky macramé a především jsou vyráběny ručně. V tom tkví kouzlo těchto náramků. Není tomu ale všechno, co je tvoří jedinečnými. Vyrábí se v několika různých provedeních. A to jak v široké barevné škále od neonek až po nenápadné barvy či protkané třpytkatou nitkou, tak jako symboly věčné lásky v podobě klíče a zámku pro něj a pro ni, čtyřlístků pro štěstí a dalších zajímavých motivů.
Svým způsobem mi něčím možná připomínají Pandoru a to pro příběh, který s sebou každý kus nese.
Velikým bonusem vidím, že je může nosit jak žena, tak MUŽ! 

Symbol věčné lásky pro něj a pro ni

Krajka totiž nepůsobí vůbec nijakým kýčovitým dojmem na ruce mužově a tak je i skvělým dárkem, či důkazem lásky mezi dvěma zamilovanými lidmi.
Vysoce kvalitní krajka, ze které jsou náramky udělány vydrží každodenní nošení, koupání se s ní a dělání všech vašich každodenních činností. Měla by vám vydržet vkuse na ruce v celém, nepoškozeném stavu 2 roky. Tento údaj jsem se někde dočetla a sama vlastním svůj 1. náramek teprve první týden, nemohu proto potvrdit a ani vyvrátit toto mínění.
Sama musím souhlasit v tom, že kvalita je patrná už na omak a i provedením. Chápu ale, že pro někoho to bude jen šňůra za nehorázné peníze.


Pomalu a jistě se ale dostáváme k mému výběru náramku.



Když jsem šla kolem nového stánku s náramky poprvé, mimochodem jsou pouze 2 obchody v ČR s těmito náramky a to v Praze a Brně - což z nich dělá alespoň trošku unikáty a ne věc, kterou uvidíte na ruce každého druhého..., zaujal mě náramek se symbolem andělských křídel. Anděl pro mě symbolizuje něco silného a velice mě přitahují právě křídla. Volba tedy byla jasná a já jen prožívala dilema při výběru odstínu. Nakonec jsem si vzala poněkud světlý a oproti neonkám méně výrazný kousek v šedo-stříbrno-modré kombinaci se stříbrnou blyštivou nitkou. Od té doby, co jsem si ho za 295,- koupila, jsem ho nesundala z ruky, koupu se s ním, myji nádobí a nepoznávám žádné změny, či ztrátu jeho kvality.




Rozhodně mám zálusk na minimálně ještě další dva, ale zase to není pro mě jako studentku ta nejlevnější záležitost, takže si na další budu muset našetřit, nebo vyslovit své přání jako typ na narozeninový dárek.
Ráda bych ještě podotkla, že ho nosím na ruce spolu se svou Pandorou a skvěle se doplňují. Můžete si ho dát i k hodinkám a hned tyto dvě ozdoby pospolu získají nový rozměr.



Chápu, že tento nový trend a ozdůbka nebude pro každého a nikomu svůj názor nevnucuji, jen mi přišlo fajn seznámit vás s touto novinkou.

Budu moc ráda, když mi dáte vědět, jak se vám tyto náramky a jejich poselství líbí, pokud už nějaký vlastníte, nebo vybíráte, tak který? 


kkiss

18 komentářů:

  1. šly nějak mimo mne, ale hezky jsi popsala příběh jejich vzniku :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadají hezky a hlavně ty sis hezky vybrala :) Super článek! Zase jsem o něco chytřejší :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Já jejich fanynka nejsem, ale moc hezky jsi popsala jejich příběh a já se o nich dozvěděla víc, děkuji! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Sú veľmi pekné, keď sú v obchode všetky pokope, tie krásne farbičky sú proste úžasné. Ale na ruke im neviem zatiaľ nejako prísť na chuť. Každopádne, nikdy nehovorím nikdy :D
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Zajímavé náramky, tolik peněz bych za to sama nedala, ale když by mě někdo obdaroval, byla bych potěšená :). Ty sis vybrala moc hezký :)

    OdpovědětVymazat
  6. moc díky za osvětlení, už jsem nad těma náramkama taky přemýšlela, proč se s nimi roztrhl ted tak pytel, ale já oproti tobe byla lina si to googlit :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Mne sa tieto náramky veľmi páčia, na leto si určite nejaký zaobstarám :)
    A tvoj s krídlami je nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá super, určitě si ho připíšu na wishlist a až budu mít přebytečných 300 tak si ho koupím :-)

    Le Poisson - Lifestyle/Beauty blog

    OdpovědětVymazat
  9. Kde se prodavají prosím v Brně? :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja si vcera koupila v Brne ve Vankovce :) mam ruzovy se ctyrlistky pro stesti, tak snad mi ho prinese :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kde jsi ho prosím ve Vaňkovce koupila? Sice je to přes půlroku už, reaguji opožděně :D, ale teď je tam nikde nemůžu najít.

      Vymazat
    2. Také ve Špalíčku, po levé straně hned u vchodu.

      Vymazat
  11. Přiznávám, že Pandora mě neokouzlila, ale Cruciani ano. Koupila jsem si svůj zlatý před rokem a od té doby ho nosím denně, jen už se začíná párat, tak brzy půldu pro nový. Věřím, že mi nosí štěstí. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Žoržinka 12.července 201512. července 2015 v 23:00

    Se zájmem (a se zpožděním) jsem si přečetla tvůj článek o Cruciani náramcích, jen nevím, jestli jsem byla nepozorná - jaké je jejich poselství? Líbí se mi taky moc tvoje volba andělských křídel, ostatní náramky se mi líbí téměř všechny a nejraději bych si je koupila ve všech barvách. A ještě jedna otázka: e-shop jsem našla jen zahraniční. Nebo snad už je i u nás? Děkuju za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc rada. Ja ten svuj povazuji za ochranarsky. Andelska kridla, ktera me dokazi ochranit. V dobe, kdy jsem ho kupovala tusim e-shop fungoval, ale nyni netusim. Kupovala jsem ho v Praze na Smichove v nakupnim centru, od te doby jsem se s nim nikde jinde nesetkala.

      Vymazat
    2. Ahoj, kde konkretně si kupovala na Smichově, přimo v tom OC nový Smíchov?....momentalně shanime v Praze, ale vůbec nevíme kam jít

      Vymazat
  13. Dobrý deň,
    Ja by som sa chcela opýtať, kde ste ten náramok v OC Nový Smíchov v Prahe kúpili. V akom obchode. Ďakujem. ��������

    OdpovědětVymazat
  14. Slecny, kupovala jsem ho v OC Novy Smichov ve stanku na chodbe v prvnim patre u Pandory. Bohuzel jsem ho tam uz dlouho nevidela a nevim, zda-li se presunul, nebo zrusil uplne. Zkuste vygooglit.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*