čtvrtek 3. dubna 2014

První objednávka ELF

Neodolala jsem a učinila jsem svou první objednávku na v názvu zmíněném e-shopu.

Měla jsem zájem zkusit jen pár věcí a tak jsem se domluvila se svými kamarádkami a objednaly jsme najednou, abychom měly každá nižší poštovné. K vzteku bylo, když pár dní ode dne, co přišla objednávka, Elf vyhlásil poštovné nad 400,- zdarma. Nu což, my si už to své zaplatily.

Lákalo mě vyzkoušet jejich štětce. Tak jsem neváhala a objednala si dva, každý za 40,-. Podívala jsem se před učiněním objednávky na několik videí a recenzí a rozhodla se pro klasický "céčkový" štětec na nanášení stínů na pohyblivé víčko a poté pro smudge brush.
Lákal mě ještě štětec na blending, ale na ten jsem moc pozitivních ohlasů nenašla a většina radila pořídit si spíše už ten za tuším 97,-, ale na to jsem se nakonec vyprdla a šla jen do těchto dvou. Mimo ně jsem si objednala také dvě rtěnky, každý kus opět za 40,-, které mě velice zaujaly, po vyhledání všech odstínů, svými barvami. Jedná se o odstíny Captivating a Flirtatious. První z nich je do oranžova, moc se mi líbila na rtech jiných slečen, ale na těch mých mi už tak super nepřijde, to každopádně uvidíte někdy příště, zato Flirtatious je super.
Konzistence jich obou je skvělá, ale blíže bych se rozepsala v samostatném článku věnovaném právě jim. Dnes jen seznámím s věcičkami.

Kamarádky si objednaly lesky na rty, pilníky na nehty, multifunkční líčidlo, bronzer a také štětec.


Musím podotknout, že se mi velice líbilo, jak byly všechny věci zabalené a i samotné obaly jednotlivých produktů působí čistě, jednoduše.

Na dalších fotkách uvidíte detailnější záběry štětců.. Klasický céčkový štětec měl štětiny různě dlouhé, pár z nich z něj i vypadalo, zato smudge brush byl oproti němu o dost lepší. Možná se vám to podaří zahlédnout na fotkách.

Smudge brush



C ( Eyeshadow) brush


Další fota pro porovnání...




Rtěnky


Zleva: Flirtatious, Captivating

Captivating, Flirtatious

Captivating, Flirtatious

A co vy a ELF?
Máte s ním už zkušenost, co vám přišlo super a co naopak zbytečné?

kkiss

8 komentářů:

  1. no já si dycky chci něco objednat a to co vždycky chcu, tak nemaj -_- :D
    Ale slyšela sem chválu na tvářenky a primer :)

    Blondies z My Blond World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeej, tak to nastve :) jednou se to snad ale umoudri a udelas si radost :) primer jsem chtela take a zapomnela jsem na nej :/

      Vymazat
  2. Od elfu už pár věcí domá mám, s některými jsem moc spokojená, ale co musím zmínit tak ty rtěnky mají hroznou parfemaci - je možné, že se něco změnilo a už to třeba není tak hrozné, ale nemohu tu rtěnku mít na puse protože mi její vůně hrozně vadí :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vazne? Tyjo.. Mne vubec neprijde :) musim je znovu radne ocichat, protoze si to nejak nevybavuji.. Kazdopadne s barvickou jsem spokojena u jedne a konzistencne jsou celkem ok :)
      Kazdopadne je mozne, ze mas citlivejsi nosik nez ja.

      Vymazat
  3. Taky mám několik štětců s Elf a jsem s nimi spokojená, obzvlášť za tu cenu :))) A co si nemůžu vynachválit je jejich paletka na obočí, tu používám už tak rok :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Paletky jsem si ani nevsimla ;( tak mozna v budoucnu a stetce za krasny peniz jsou moc fajn :)

      Vymazat
  4. Rtěnku v odstínu flirtatious mám taky a je to krásná barva.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*