pondělí 14. dubna 2014

Kšiltka a líčení s modrou linkou

Krásný den vám všem při pondělku.

Po odpočinkové odmlce se opět hlásím v plné síle na blog a dnes pro vás mám pár fotek s mou novou kšiltovkou, kterou jsem si sice pořídila zhruba tak před měsícem, ale mám ji moc ráda a při správné příležitosti po ní bez zaváhání sahám =)

Jedná se o černo bílou kšiltovku (do stylu snapback čepic), zaujala mě především barevnou kombinací, která je neutrální a hodí se tak ke spoustě věcí, ale navíc se mi skvěle hodí k mému triku, které je bílé s černými nápisy, stejně tak jako tomu má kšiltovka v přední části.

Dovolila jsem si udělat koláž se všemi fotečkami, které jsem jako "selfie" pořídila právě s touto kšiltkou.


Kšiltovka je z Housu.

Dále bych se ráda podělila o jedno z mých dřívějších líčení, kde jsem si udělala jemné hnědé kouřovky, které jsem se ale rozhodla okořenit modrou linkou pod spodní linií oka. Tato kombinace se mi moc zalíbila a já začala zkoušet i jiné varianty, které se tu možná někdy také objeví =)





Mám pro vás spoustu nápadů na články, doufám jen, že bude dostatek času na jejich sepsání, představení nových produktů a také napsání zážitků z posledních dnů.

Mějte se jak jen nejlépe to půjde.

kkiss

10 komentářů:

  1. Tobě to za každých okolností tolik sluší :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se líbí ta rtěnka/lesk? Rty vypadají velice přirozeně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeee, dekuju moc. Bohuzel uz netusim, co to bylo :(

      Vymazat
  3. Ta čepka Ti moc sluší :) a to líčení jakbysmet :)

    OdpovědětVymazat
  4. Co je to za lesk? Vypadá moc dobře.

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uz bohuzel netusim :(( ale predpokladam, ze to bude obyc lesk od Essence s drobnymi trpyteckami.

      Vymazat
  5. Ta koláž je super! Moc ti to sluší, tohle svěží líčení je skvělé.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petrusko, moc dekuju. Take se mi za zmena libi :) a i v kombinaci jine spodni linky to nevypada spatne :)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*