úterý 1. dubna 2014

Neonové záblesky (outfit)

Při úterku vás zdravím a mám tu pro vás slíbený outfit s náušničkami a náhrdelníkem ze včerejšího článku =)

V pátek jsem si udělala čas na svou blonďatou N., která mi pomohla při výměně bot. Určo si pamatujete článek o krajkových botičkách, ze kterých jsem byla unesená. No, tak si představte, že mé číslo 38 se ukázalo být příliš malým a já jsem musela botky vyměnit za 39. Bohužel jsem to ale časově už neměla jak stihnout - přes týden jsem v Praze - a tak mi to N. vyjednala a v pátek jsem si je šla vyměnit. Dopadlo to dobře a hladce a já už si ťapkám v nových o dosti pohodlně. V tomto týdnu se proto můžete těšit možná na 2 outfity právě s těmito botkami =)

Teď už ale zpět k tomu, co uvidíte dnes. Krom reklamace jsme zašly také na kávu do naší oblíbené a nově otevřené kavárny Lagarto, kde jsme si původně chtěly dát ledovou kávu, ale nakonec nám zmatený mladý hoch přinesl něco úplně jiného.. Nevadí, i tak to bylo dobré a my si tak den a ženské klevetění užily =)

Outfit jsem zvolila pohodlný s výraznými akcenty v podobě neonově žlutých detailů.
Poprvé jsem vytáhla také dlouhý svetr, který jsem ukořistila těsně před koncem zimních výprodejů. Moc se mi líbil, přijde mi nevšední, působí asymetricky, je velice příjemný a dá se lehce nakombinovat s jinými barvami a doplnit páskem. Já jsem zvolila kombinaci bez pásku, tedy rozhalený/otevřený.
Na sobě mám neonově žluté noname triko, které jsem si dala dospod kvůli kontrastu a na něj si vzala fialové krajkové triko, které jsem koupila ve slevách v New Yorkeru. Botky mám také z NY, svetr jsem koupila v Colloseu a psaníčko je z Terranovy. Náušnice s náhrdelníkem jste mohli vidět ve včerejším příspěvku a ten to set je z Mohita.

Původně jsem se této netradiční barevné kombinace bála, ale teď jsem moc ráda, že jsem se jí nezalekla, nýbrž se mi velice zalíbila a troufám si říci, že by padnout do oka mohla i někomu z vás. Já si ji na sebe rozhodně ještě někdy obléknu.








Dnešní článek byl poněkud obsáhlejší co se fotek týče, snad vám to ale nevadilo.
Budu se moc těšit na vaše názory na tuto netradiční barevnou kombinaci.

kkiss

12 komentářů:

  1. Tak hlavně že máš botičky už ve svém čísle :) ! Těším se na outfity!
    Musím říct že to tílko s tím krajkovým tričkem navrchu působí hodně dobře :) je to krásně barevné a oživené a moc se mi líbí ten svetr, je to fakt parádní úlovek. Jsi velká kočka Andrejko :) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuju. Chtela jsem po dlouhe dobe zkusit neco noveho a trosku si pohrat s vrstvenim, takze jsem rada, ze se podarilo a libi se to :)

      Vymazat
  2. Je dobře, že ti je vyměnili :* Byla by to škoda, kdybys je neměla:)
    Neon ti sluší, Andy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem stastna :-* jsou mi sice o neco vetsi, ale zase nemackaji a daji se utahnout a neni to tak strasne :) Moc dekuju, neonky ja muzu :)

      Vymazat
  3. Ty jsi byla pro neon snad stvořena, Andy! Neznám nikoho, komu by slušely neonky víc jak tobě :-) :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vazne? :-* tyjo, tak to mi maximalne lichoti. Ja je mam vseobecne moc rada :) a takhle si s nimi hraji :))

      Vymazat
  4. Ty botky jsou krutý :)

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké, musím se přiznat, že já bych si na žlutou neonku netroufla, ale ty jsi jí zakombinovala úžasně.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrat dekuji :) ja mam nejvetsi strach z neonky oranzove a mozna trosku zelene :/ tam bych se bala take.

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*