pondělí 21. dubna 2014

Radosti za pár kaček

A to doslova.

Miluji návštěvy v Německu, protože se v něm dá sehnat spousta krásných věcí za pár korun. Už jsem se odnaučila to bezhlavé nakupování za plné ceny, vždy totiž padnou dolů a potom je radost z nákupu o to větší.
Tak tomu bylo i tentokrát. Nakupování oblečení mě v posledních dnech nebere, sice je všude spousta barev, ale dlouhou dobu jsem nenarazila na něco co by se mi jo líbilo a musela jsem to mít. To ale neplatí pro doplňky a jiné drobnůstky. Těmi v poslední době dotvářím své outfity nejraději a ráda si s nimi hraji.

Jedním z mých nejoblíbenějších krámů v Německu (mimo drogerie a to především německého DM a Müllera) je Colloseum, na které jsem v Čechách ještě nenarazila. Mají velice pěknou, mladistvou módu plnou barev a trendy kousků. Ceny se pohybují celkem v normálních výškách, ale vyplatí se počkat si vždy na slevy, jelikož bývají výrazné.
Nejraději ale v tomto krámu nakupuji kryty na telefony, náušnice a především náhrdelníky.
Těch už mám z tohoto krámu úctyhodné množství a vždy se těším, na jaké další narazím.


Rozhodla jsem se tentokrát držet při zemi a udělala jsem si radost dvěma stejnými kousky v jiných barvách.
Jeden je do modra a druhý do růžovo-losové. Jeden mě vyšel na krásná 3€ ve slevě, což mi přijde opravdu skvělé. Na Ebay se teď bojím po mé velice špatné zkušenosti díky PayPalu nakupovat, takže je pro mě přímý nákup upřednostňován.

Velkou radost jsem si udělala také třemi háčkovanými náramky v nádherných letních barvičkách. Tyto náramky se staly celkem hitem, ale to především "ty pravé", které snad stojí kolem 300,-.
Já jsem si tyto tři kousky přihodila k nákupu nečekaně a to ve chvíli, kdy mi u pokladny slečna řekla, že když si vezmu ještě jednu věc za 1€, budu mít 2€ slevu. Takže proč toho nevyužít, hned jsem letěla pro tyto náramky, na které jsem koukala, ale neměla jsem nutnou touhu koupit si je. Nakonec mi ale ruku přeci jen budou zdobit =)


Mimo tyto náramky mi obrovitánskou radost udělaly gumičky do vlasů. A to ozdobné s mašličkou. Viděla jsem je už v H&M, ale byly celkem drahé a má spolubydlící má také jeden pár a například u rybího copu vypadají božsky!! Když jsem viděla akci za 1€ pár, musela jsem si vzít všechny barvy..


Další radostí z Collosea byl kryt na telefon. Jeden v téměř identickém stylu, jen v mé oblíbené zebře, vlastním díky mé K., která mi ho dala dárkem a já si tentokrát pořídila ten samý jen v gepardí a s jiným nápisem.
Aby domečků pro můj telefon nebylo málo, udělal mi přítel radost dalšíma dvěma, tentokrát ale z Tally Weijl. Jeden je crazy spíše jako sranda a to ten růžový chlupáč =D Já jsem si ale ještě tuze moc přála sprosťácký kryt v černé barvě s bílým nápisem. Viděla jsem ho v minulosti už i u El a tehdá jsem si ho nekoupila kvůli jeho velikosti. Teď jsem nezaváhala a už mi zdobí telefon =D Takhle ujetej kryt ještě opravdu nemám.


No a protože jsem musela být asi opravdu moc hodná (i když v závěru si to trošku protiřečí, pochopíte za chvíli =D ), koupil mi přítel ještě zlatý řetízek s nápisem Bad, také z Tally Weijl.


Všechny náhrdelníky pohromadě

Krom těchto věcí jsem si ve slevě z Collosea odvezla také 2 šátky. Jeden z nich mi posloužil jako podklad při focení těchto fotografií a druhý - maskáčový -  jste už mohli vidět v outfitu.

Nevím jak vy, ale miluji dělání si radosti za pár kaček, v tomto případě za pár éček =D
Těším se na provětrání svých nových kluků na krk, ale také domečků na telefon =)

Jak se vám radosti líbí?
Máte také nějaký bláznivý obal na telefon, jaký?

kkiss

10 komentářů:

  1. Moc se mi líbí ty mašličkové gumičky. Do vysokého culíku musí být parádní :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda jsou! Mamca se mi trosku smala,ze vypadam jako pejsek, ale to me neodradi :D

      Vymazat
  2. Krásné kousky sis pořídila :) Ty budeš ale kočka!

    OdpovědětVymazat
  3. Božínku, ty náhrdelníky jsou nádherné! Přesně po nějakém takovém typu teď pokukuju.. Opravdu skvělá koupě, za tu cenu! A ty gumičky jsou moc roztomilé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vid? Tam je silene tezke se udrzet. A jake skvosty maji za plne ceny :D to bych brecela!!!!!

      Vymazat
  4. super veci!!! tie náhrdelníky sú krásne a kryty tiež ;) a cena úpne super👏

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrat dekuju, to se pak nakupuje jedna basen a teda i za ty penizky :)

      Vymazat
  5. Náhrdelníky jsou moc krásné a ty gumičky s mašličkama se mi taky moc líbí :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*