středa 2. dubna 2014

Krajkování

Jak jsem se zmínila, musela jsem si své vyvolené krajkované botky vyměnit...

Samosebou jsem si je musela hned druhý den od koupě vyzkoušet a vyvenčit, takže jsem si v nich vyšla do kina a na procházku a i přesto, že jsem toho moc nenachodila, věděla jsem s jistotou, že mě tlačí a jsou mi malé.. Kdo jste ale četl předchozí příspěvky tak víte, že jsem si je vyměnila za větší a už si v nich cupitám bez bolesti =)
Dnes to budou jen tři fota, kde jsem je měla na sobě poprvé.
Jelikož už bylo v podvečer a celkem chladněji, vzala jsem si losové kalhoty z H&M , krajkovaný top z NY, nové botičky noname a koženkovou bundu z italského stánku s módou, který máme každoročně na Lázeňské sezóně v Teplicích. Na krku mám nový lososový náhrdelník z Collosea.

Fotečky jsou focené telefonem, proto opět nebude jejich kvalita taková, ale myslím si, že hlavní prvek - boty - jsou na nich zřetelně vidět a tak snad prozatím postačí =)




Mějte krásný den.

kkiss

12 komentářů:

  1. Moc se mi líbí barva těch kalhot :)
    Sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, na jaro jsou idealky :) mam je take moc rada.

      Vymazat
  2. Botky jsou na jaro jako dělané, a ta lososová k nim jde skvěle :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji, mam z nich radost a bylo pro me milym prekvapenim, jak to dohromady vypadalo.

      Vymazat
  3. Ty kalhoty jsou super! Ta barvička <3 Krásný, jarní outfit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuju :) mam je rada a nejcasteji je vytahuju prave na jare :)

      Vymazat
  4. Tahle kombinace Ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kalhoty jsou krásné, parádně veselá jarní barvička :) !
    Hrozně se mi líbí botky :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Romi, dekuji moc :-* jsem z nich take nadsena a pokusim se vymyslet dalsi neotrele kombinace :)

      Vymazat
  6. ty kalhoty mají nádhernou barvu, moc ti to sluší :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Tebe to vždy tak pristane, krásne vieš všetko skombinovať! :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*