pondělí 28. dubna 2014

Jarní kvítí (outfit)

Mám tu pro vás další barevný, hravý, jarní outfit.

Tentokrát je dominantou má nová sukně, kterou jsem si pořídila u našich vietnamčíků za krásných 224,-.
Moc se mi líbí ten květovaný potisk, působí krásně svěže, jarně, žensky.
Sukně si oblibuji čím dál tím více a tak ke klasické černé skater přibyla i tato.

Chtěla jsem zachovat převládající barvu květů, takže jsem si vzala černé triko z Tally Weijl, dále sako z Ann Christine v sytě růžové a na krk svůj oblíbený náhrdelník tuším z Ebay. Kabela je pořízená v Chorvatsku a lodičky jsem si koupila čistě černé v Colloseu, ale sama jsem si je vytunila kamínky.
Náramek je z Glossy a brýle už netuším =(







Mějte se krásně jarně.

kkiss

18 komentářů:

  1. sukňu som ti už chválila na insta je super a za tu cenu :)) a všetko ti spolu pekne ladí,jediné čo bys om si ja zobrala iné je kabelka,ale to už je vec vkusu, každý máme odlišný ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji, nemohla jsem ji tam nechat. Já jsem po kabelce sáhla cíleně, ale názor chápu =)

      Vymazat
  2. Ta čtvrtá fotka!!!!!!! Bože, tam jsi nádherná! <3 Krásný outfit, moc se mi líbí, jak jsi sladila sukýnku se sáčkem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi zlato, moc děkuji =* to byla také má favoritka!

      Vymazat
  3. Hned jsem hledala odkud jsou ty brejličky-jdou nááádherné a ejhle :D ale neva. Moc ti to sluší, to sáčko je užasný, akorát já osobně bych si k tomu vzala kabelku ve tvaru bauletto, moc nemám ráda zenhle typ kabelek, ale je mi naprpsto jasný že tohle je čistě otázka toho co se komu líbí a co ne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =( Moc se omlouvám, Luci. Opravdu si nemohu zaboha vzpomenout =/ ale kupovala jsem je už dáááávno. Co se kabelky týče, naprosto chápu, je vás víc, co byste ji vůbec nezvolili a rozumím tomu =)

      Vymazat
  4. Moc Ti to sluší, to sáčko má luxusní barvičku :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta sukně je opravdu dominantou ! :) Je nádherná <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, měla jsem z ní radost, když jsem ji uviděla v krámu!

      Vymazat
  6. Moc se mi líbí náhrdelník a brýle, super!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Kabelka se mi k tomu vůbec nelíbí, ale jinak je to boží!!! Konečně někdo, kdo se nebojí jít do barev!! Blondýnkám tahle růžová nesmírně sluší, jsi toho důkazem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor, pro kabelku není většina z vás a chápu to =) Jinak děkuju ještě jednou, barvy miluji a nebojím se zkoušet divočinky =)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*