středa 23. dubna 2014

Jarní rty s rtěnkami MILANI

O těchto rtěnkách už jsem plánovala psát několikrát a stále se k tomu nějak ne a ne dostat...

Celý prodloužený víkend jsem strávila v podstatě s přítelem, kdy jsme mimo Velikonoce slavili také několik oslavenců najednou. Bylo to moc fajn a jen těžko se mi smiřuje s faktem, že už není víkend nebo volno.
Ještě horší skutečností je, že mi brzy vypukne hoňka ve škole a já se budu muset začít pořádně otáčet.. Opět mám nahnáno, tak uvidíme..



S Milani rtěnkami jsem se poprvé seznámila už někdy kolem zimy, kdy jsem si objednala své první dvě, které jsem vám zde už představila. Prvně mě zaujala na nějaké vlogerce na Youtube a já se do ní zamilovala a musela ji mít. Byla jsem s nimi spokojená natolik, že když jsem zjistila, že mají i šťavnaté barvy na jaro a léto, musela jsem učinit objednávku.

Tentokrát má volba padla na dva odstíny a to


01 Sweet Nectar
je nádherná oranžová barvička, která srší šťavnatostí. Je naprosto úžasná. V mém arzenálu rtěnek mi pořádná oranžovka chyběla a tak jsem šťastná, že jsem konečně našla tu pravou. Nádherně oživí jak makeup, tak celkový outfit. Je velice vláčná, dá se dobře vrstvit a je velice výrazná.
Ukáží vám dnes swatche a v dalších dnech se budete moci těšit na předvedení rtěnky s líčením v samostatném článku.


12 Flamingo Pose
když už jsem se chystala k objednání jedné, přišla mi škoda objednat si jen jednu, když už musím platit poštovné, takže jsem hledala zbylé barvy, abych zjistila jak vypadají a jakou si vyberu.
Má volba padla právě na tuto růžovku s kapkou malinové barvy. Rozhodla jsem se pro ni na základě jednoho videa opět na Youtube, ale ve skutečnosti mi přijde trošku jiná a malinko mě odstín mrzí. Je krásný, ale čekala jsem prostě něco jiného. Mám pocit, že něco dost podobného už určitě vlastním, takže z ní nejsem tak odvařená, jako z její oranžové kolegyně. Každopádně obě dvě velice krásné voní, jsou vláčné, perfektně kryjí a celkově jsou super a za přijatelné ceny. Určitě je tedy obě využiji, i když oranžová bude asi spotřebována o něco dříve.



Celkovým souhrnem mohu říci, že globálně Milani rtěnky nezklamaly a určitě to nebyly poslední barvičky, které jsem objednala.


Vlevo 01 Sweet Nectar a vpravo 12 Flamingo Pose


Mimo tyto dvě krásky jsem si v poslední době pořídila z Německa ještě jedno patlátko, ale ne tentokrát v podobě rtěnky, ale BabyLips.
Na fotce můžete také vidět nový efektový lak, který mě zaujal a už jsem ho i měla na nehtech.
O tom všem ale zase někdy příště...




A co vy?
Znáte rtěnky Milani? Jakou barvu vlastníte?

Nebo jaká se vám z mých dvou líbí?

kkiss

7 komentářů:

  1. Obě vypadají krásně, tyhle výrazné barvy mám ráda.
    Kde jsi je objednávala, prosím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou vazne skvele, brzy predvedu na rtech. Jinak u Petry Lovely Hair na jejim eshopu.

      Vymazat
  2. Pekné farbičky ;) Ja mám odtieň Plumrose a som s ním hrozne spokojná. Jediné, čo mi vadí je vôňa.
    http://bynicka.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mne nevadi ani ta vune :) ale jsou proste super, co? :)

      Vymazat
  3. Pekné výrazné farby :) ale viac sa mi páči odtieň flamingo pose ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vazne? Kdybych jich nemela tolik podobnych, mozna by tomu bylo jinak i u me.

      Vymazat
  4. Krásné odstíny :)
    http://oreoobsessionbeautyworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*