úterý 15. dubna 2014

Random + trocha psaného slova

Mám za sebou víkend plný klidu, pohody, dobré nálady, ale také skvělého jídla a pití a nějakých těch novinek.

Ani nevím, kde a čím začít. Udělala jsem si hned několik radostí doslova za hubičku a moc ráda bych se s vámi o ně podělila, takže bude nejspíš samostatný článek.
Dneska to bude trošku povídací a "fotkovací".

Jaro sice poslední dny trošku zlobí, ale já jím žiji a to doslova. Květovaný top v kombinaci s mou růžovou koženkovou bundou jsem minulý týden vytáhla hned několikrát..


Mí milovaní rodiče oslavili v pátek překrásné výročí svatby a tak jsem jim chtěla udělat něco vlastníma rukama. Rozhodla jsem se v závěru upéct dort/buchtu a to nazdobenou jahůdkami. Recept, který jsem si našla, jsem dělala poprvé a tak jsem vůbec nevěděla, jak to dopadne. Musím zaklepat, že skoro po 45ti minutovém boji s lepkavým prostředkem vše dobře dopadlo a dílo se povedlo - přikládám foto. Abych buchto-dort udělala více nevšedním, rozhodla jsem se přidat do jedné poloviny těsta růžové barvivo a tak po rozkrojení vykoukla růžová se světlou přirozenou barvou těsta.
Pečení mě baví čím dál tím častěji, nejraději zkouším různé druhy muffinů, chcete-li cupcaků, ale i buchty, bábovky a další dobroty.


S rodiči jsme si pátek pěkně užili, poseděli jsme, poklábosili a já se pak odebrala za mým drahým. Venku bylo celkem pěkně, tak jsme pomohli udělat něco na zahrádce a pak si užívali společného času.
Moc dobře víte, že na blog soukromí netahám a mám tak trošku pocit, že sem "hluboké" soukromí nepatří, přesto se ale musím zmínit, že jsem nepopsatelně šťastná zato, jakou spřízněnou duši mám po svém boku. Samosebou, nic není dokonalé, ale o to přeci krásnější život a vztahy jsou. Můj drahý ví, že miluji květiny. Teď na jaře o to více.. Je v tomto ohledu naprosto úžasný a musím říct, že se mi snad nikdy nedostávalo a nedopřávalo takového množství božského kvítí... ♥





Když už jsme u těch květin, maminka mého přítele udělala ze zahradních květin překrásnou kytici pro mou mamušu k výročí svatby. Radost byla předvídatelná.


Vždy se domů těším mimo rodiče, přítele a blízké také na své chlupaté miminko. To vždy vyvádí lumpárny a blbne o sto šest. Je to zlato a jen s těžkým srdcem se mi vždy na pár dní opouští..



A teď co vás čeká a nemine.
Mám spoustu jarních favoritů, které bych ráda představila. Holduji rtěnkám, to už jistě všichni dobře víte a mám dva top kousky, do kterých byste se také mohli zamilovat - jako já. Uvidíte tedy i jarní líčení s jednou z rtěnek v akci.


Pro dnešní den se s vámi loučím, doufám, že se vám fotky a i trochu psaného slova líbilo a budu moc moc ráda, když mi dáte dole vědět, třeba mi i napíšete, jaký jste měli víkend vy a co vám v poslední době dělá radost, nebo vás činí šťastnými.

kkiss

9 komentářů:

  1. Wááu ten dort se Ti vážně povedl, šikula :). No dostáváš nádherné kytky, není nad to :). Jinak Ti to zase všude moc sluší, to je hrozný, jak jsi krásná! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Květiny od milované osoby udělají vždy obrovskou radost a já ti to moc přeji, Andrejko :-* . Já prožívám také nejkrásnější období svého života, jsem spokojená, šťastná, zamilovaná a všeho si maximálně užívám. Vidím všechny věci krásné a mám radost z rozkvetlých stromů, z vůně i z úsměvů a příjemných lidí, jako jsi třeba ty :))

    OdpovědětVymazat
  3. Hezké fotky :) Tobě to zase tak moooc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotečky! Dort se ti povedl, vypadá skvěle a určitě jsi rodiče potěšila :)
    Květiny od přítele nemusím vůbec komentovat, je to nádhera a moc vám to přeji! :-*

    OdpovědětVymazat
  5. Čo fotka, to skvost. Si naozaj krásna a kocúrik úplne perfektný ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Květiny jsou překrásné a lump v tašce taky! :) Soňa K.

    OdpovědětVymazat
  7. Týjo, ten dort vypadá nádherně :) a to chlupaté stvořeníčko je vyloženě roztomilé, má nádherné oči :) !
    Tobě to všude moooc sluší Andrejko :) !

    OdpovědětVymazat
  8. Všechny fotky jsou bomba :) Mícou počínaje a Tebou konče... a ty tulipánky. Taky jsem neodoloala a jedny dneska pořídila :))

    OdpovědětVymazat
  9. si nádhernááá! krásne oči, pery, obočie, vlasy, ženské črty! :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*