úterý 8. dubna 2014

Hrátky s vlasy

Dlouhou dobu tu nebylo nic s vlásky, dnes to hodlám napravit.

Oblíbila jsem si na youtube různé vlasové tutoriály, díky kterým se snažím si se svými vlasy hrát a vytvářet. Omrzelo mě vlasy nosit pouze rozpuštěné, nebo zapletené v krucánku, či rybím copu a tak se dnes podělím o copy dva další, pro mě nové a snad i pro vás něčím netradiční.

Podělím se s vámi o fota, kde oba nové způsoby úpravy uvidíte a napíši vám jak na to. Pokud to nepostačí, mohu dle odezev přidat odkazy na videa.

Cop číslo 1
jedná se o normální základ copu ze tří, kdy přidáváme s každým přehozením bočního pramene pramen navíc ze zbytku vlasů, které si dáme na stranu. 






Netradiční cop č.2
(pracovní název "čurinky" - můj drahý vymyslel název ;D )
Jedná se o klasický cop, u kterého zagumičkujete kousek, poté zbytek culíku prostrčíte středem otvoru (směrem dozadu) , který si vytvoříte prsty a takto opakujete dle toho, jak dlouhé vlasy máte a kolik "čurinek" a jak od sebe jich chcete =)



No není to jednoduché jako facka? Věřím, že i se slovními popisky mnozí z vás oba účesy zvládnou =) Budu moc ráda, pokud se o své výtvory podělíte třeba formou instragramu, kde mě najdete jako kkissinka. Stačí mě označit a já se ráda mrknu, jakpak jste se vyblbli =)

Jak se vám účesy líbí, zkusíte je?

kkiss

10 komentářů:

  1. Ten copánek je super, já mám sestříhané vlasy, tak to nikdy tak skvěle nevypadá ...My Small Happinesses

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuji :) se sestrihanymi se pracuje hure a jsou na upravu narocnejsi :(

      Vymazat
  2. Oba dva se mi moc líbí, já mám na tyhle účesy kratší vlasy než ty, tak by to nevypadalo tak hezky, jako u Tebe s dlouhými :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, tesi me to :) i s kratkymi leccos pujde, ale rozumim :)

      Vymazat
  3. Ahoj, tyjo. co máš prosím za make.up ? Krásná plet :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc dekuju, posledni dobou pouzivam Stay Matte od Rimmel a pak jeste tekuty v lahvicce s modrym vickem :) tak jeden z nich to byl urco!

      Vymazat
  4. Andrejko, já mít tvé vlasy, tak si s nimi hraji pořád :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, fakt :D a ja na ne nekdy kaslu a nevim co s nimi, pak mi je to lito :)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*