čtvrtek 24. dubna 2014

Srandy kopec (povídání, souhrn uplynulých dní, fotky)

Mám tu pro vás pár fotek z prodlouženého víkendu.

Byl to nádherný čas na čerstvém vzduchu plný zvyků, oslav, radostí.
V pátek jsme se chystali na oslavu dohromady snad 7 lidí. Ano, slavili totiž najednou všichni, kteří mají narozeniny v dubnu. Takzvaní dubňáci.
Jelikož všechny neznám zcela důvěrně, rozhodla jsem se, že udělám každému alespoň malou radost.
Protože byli Velikonoce, napekla jsem každému symbolicky malého beránka a k tomu ještě dostali pesto se stíracím losem pro štěstí. (podílela se ještě přítelkyně od přítelova bratra Monča). Musím říct, že všichni byli nadšení a měli z toho radost.

Po dlouhém volnu se vracelo do školy těžko, ale brala jsem to s úsměvem...



Mimoto jsem také udělala nepečený dort, u kterého jsem se dost navztekala, ale nakonec se myslím si povedl - foto uvidíte. Nu a aby toho nebylo málo, dělala jsem ten den dvě černošky s obrovskýma kózamá =D a to pro přítelovo bratra a pak ještě pro známou na nějakou oslavu.
Od 10ti hodin od rána jsem byla v kuchyni a dostala jsem se z ní až kolem 17.30. Musím přiznat, že mě úctyhodně bolela záda, ale měla jsem dobrý pocit a výsledky snad dobře chutnaly.

Nepečená torta pro dubňáky na oslavu (řeknu vám, že než jsem do prázdné formy - dle návodu - naskládala trubičky... málem jsem se u toho vztekla =D )




V tomto týdnu jsem ale zažila neméně zážitků a asi je všechny shrnu sem, takže to pojďme brát tak trošku jako vykecávací článek =) Snad vás bude bavit...

Mé první letošní buřty a hádejte k čemu.. Netradičně ke snídani ;D




Krásná Sárynka.. Pes, který se snad pořád směje a nejraději by byla udrbaná k smrti =)



Když jsem jela v úterý autobusem do školy (už v Praze z baráku), tak si tak jedu a už se blížíme ke konečné zastávce a já zahlédnu na přechodu mladou maminku s kočárkem, které upadl svetřík, který měla přehozený přes řidítka (jak se té věci, za který se kočárek tlačí vlastně říká??).
Jelikož jsem šla cestou přesně kolem místa, kde jí upadl, byla jsem zvědavá, jestli to zjistila a nezjistila. Měla jsem ještě čas, tak jsem pro svetr došla, rozhlédla jsem se, jestli ji někde neuvidím a uviděla, tak jsem jí ho šla vrátit. Když jsem se blížila, tak se na mě celkem podezíravě dívala, jakože copak jí asi budu chtít a až pak si všimla svetříku v mé ruce a děkovala a byla ohromně šťastná. Musím říct, že takovéto dobré skutky bych klidně dělala častěji, měla jsem z toho ohromně dobrý a hřejivý pocit =)

Černošky s obrovskýma kózamá =D

U zážitků ještě chvíli zůstaneme a tentokrát se přesuneme k příteli domů... Jeho maminka mě spolu s Mončou (přítelkyně jeho bratra) poprosila o sundání prádla... tedy konkrétně Monču.. Monča popadla koš a šla ho sebrat, mě mezitím poprosila, ať vyndám prádlo z pračky a přinesu ho, že ho pověsíme.. Žádný problém, šla jsem tedy vyndavat věci z pračky... Jenže... Bylo to nějaké divné.. Prádlo nebylo vůbec mokré.. To mě nezastavilo a pomyslela jsem si, že mají buď nějakou hodně dobrou pračku, která ho téměř vysušila, nebo už tam je dlouho a čeká na vyndání...
Naplnila jsem si tedy koš a šla jsem za barák pověsit ho na čerstvý vzduch.. Monča už měla sebráno, tak jsme začaly věšet. Aby toho nebylo málo, vzaly jsme si na paškál celkem dobré erotické téma a povídaly jsme si o něm.... To, že nás slyšela sousedka nebylo ještě tak hrozné, ale byla z nás jak vyjevená.. Ani to, že jsme dospěly k onomu tématu v době, kdy jsme shodou okolností věšely spodní prádlo =D Sranda a kámen úrazu přišel ve chvíli, kdy už jsme měly pověšené tři řady prádla a já věším utěrku a povídám... "Hele, ta pračka jim asi moc dobře nepere, když mají na té utěrce ještě nějaké zbytečky drobků..." No.. a bylo to tady!! Monča propadla ve výbuch smíchu a já ji následovala...
Hádat můžete jen jednou... TREFA!!! Prádlo ještě vůbec nebylo vyprané, ale teprve na to čekalo =D =D =D
Budiž mi omluvou to, že jsem se jen řídila pokyny a nijak jsem tomu nepřikládala důraz, či prádlo zbytečně nezkoumala.. Vtipné je, že jsme asi obě dvě byly do peprného rozebírání sprosťáren tak zabrané, že jsme si ani jedna nevšimly, že věšíme nevyprané prádlo...
Říkám vám, to se mi teda ještě nestalo.. No jo, blondýnky v akci =D =D Jako bonus připisuji, že Monče se to podařilo již podruhé - pověsit nevyprané prádlo.. Tentokrát šlo o světlou várku, kde to ještě šlo celkem dobře poznat, jí se to ale stalo už i s prádlem tmavým..

Tak, to bychom měli =D Snad jste se pobavili alespoň trošinku a abych se pobavila i já, klidně se podělte o nějakou srandu, která se vám teď, nebo v minulosti přihodila.

kkiss

8 komentářů:

  1. Skvělý článek! Hodně jsem se pobavila díky závěrečnému odstavci- jste šikulky :D :D
    Jinak dort vypadá úžasně, hned bych si ho dala a černošky mě rozesmály :D
    Je vidět, že sis víkend pořádně užila :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. =D to jsem moc ráda, protože jsem fakt blondýna... Moc děkuji, byl to mazec, ale zvádla jsem ho a určo ho zopakuji =) A černošky vždy pobaví =D je to super dárek pro chlapa, když člověk neví co. To teda, miluji takové víkendy :*

      Vymazat
  2. Ty černošky jsou vážně boží ! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé, ty jsi teda šikovná, ten nepečený dort vypadá fantasticky :). No u těch trubiček bych asi taky nervila :D. Ti čerňoušci :D No a na závěr jsi mě pěkně pobavila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, mockrát Ti děkuji, vynasnažila jsem se =) No tyjo, to byla pakárna ty trubičky, to jsem vážně nechápala =D =D Jsem ráda, že jsi se pobavila =)

      Vymazat
  4. Já bych si tak opekla špekáček :-) A klidně i k té snídani :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt, to jsem moc ráda =D Ostatní, co jsem jim o tom řekla, moc pochopení neměli, k té snídani =D =D

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*