středa 9. dubna 2014

Město s meruňkovými detaily (outfit)

Fotografie outfitu jsou pořízeny před týdnem, kdy jsem si udělala procházku po městě a zašla na první letošní zmrzku - točenou!!
Byla tak velká, že jsem ji ani nedojedla, ale alespoň jsem vám ji vyfotila.

V outfitu opět dominuje krajka, kterou poslední týdny miluji, upřednostňuji a baví mě.
Vzala jsem si svou černou skater sukni, k ní krajkované triko z NY, dále balerinky z Collosea, kabelku z Deichmanna, náhrdelník s náušnicemi Colloseum a brýle Lindex.

Ačkoli má triko delší rukáv, tím, že je velice prodyšné, je v něm příjemně i za krásného počasí =)





Krásně prožitý den,

kkiss

6 komentářů:

  1. Tvé outfity mě moc baví :) Sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  2. Kraječka ti moc sluší, Andy, jsi pro ni typ jak vyšitý.. :-* A ten tvůj pozitivní úsměv při focení je krásným doplňkem ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ładna jesteś :) Pozdrowienia z Polski :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné, moc pěkné, zmrzku bych taky brala.. Přijde mi, že ti ta halenka dělá větší prsa a takovou mohutnější nahoře, nezdá se ti? Ten střih víš, jak to má zkrácené rukávy, bez výstřihu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, souhlasim, asi to je i diky te sukni :/ ta halenka vypada pekne normalne treba pretahla pres kalhoty, tohle nebyla zrovna nejstastnejsi volba :D :/

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*