úterý 2. dubna 2013

BarryM - Dazzle Dust - sypké stíny

Krásný den všem =)

Jak už víte, neodolala jsem a objednala jsem si tři rtěnky od stejnojmenné značky. Článek si můžete připomenout zde.

Rtěnky jsem objednala z moješminky.cz, kde jsem objednávala již podruhé. Prvně jsem učinila nákup holografického laku od ColorClub z kolekce HaloHues, který jsem vám ukazovala zde.


Nakupování na moješminky mě velice baví. A to hned z několika důvodů:

- jako u jednoho z mála eshopů neplatíte poštovné (je ale pravda, že při mé poslední objednávce 3ks rtěnek jsem platila DPH - což jsem při koupi jednoho laku neplatila)

- vaše objednávka vám dorazí do druhého dne

- jako pozornost dostanete vzorečky jejich dalších produktů

- krom faktury máte přibalenou také vizitku s přáním pěkného dne a poděkováním za nákup

Ačkoli se tyto "drobnosti" mohou zdát být zanedbatelnými, věřte mi, že takovýto přístup dělá hodně. Ne každý to takhle umí. Přijde mi to nevtíravá forma nalanaření k dalšímu potencionálnímu nákupu na základě vzorečků. U mě to tedy zafungovalo a díky odsypkům, které jsem měla možnost obdržet, si už zase pohrávám s myšlenkou další objednávky..

V dnešním článku bych vám ráda představila odsypky očních stínů značky BarryM Duzzle Dust.

S bleskem

Zleva:
DD72 - Emerald, DD20 - Baby Blue, DD12 ? (nemohu dohledat), DD29 - Yellow Gold, DD51 Mushroom, DD34 - Cherry, RDD2 - Material Girl

Všechny odstíny se pyšní vysokým podílem třpytek a bohatou pigmentací. Dalo by se říct, že jsou až do krémova, zbytečně moc nepráší a neopadávají -  to jsem je nanesla bez jakéhokoliv podkladu rovnou na ruku.

Foto bez blesku
Barvičky mě oslovily snad všechny, ale nejvíce jsem propadla DD34 - Cherry. Je naprosto boží, skvěle se třpytí a celkově mě ta barva něčím uchvátila. Nejvíce je její krásný lesk vidět na předpředchozím fotu s bleskem nebo na následujícím.


Barvičky je velice těžké zachytit tak, jak opravdu vypadají. Jsou prostě překrásné. Určitě se s odsypků pokusím někdy nalíčit a případně vám dát reference na výdrž a celkový vzhled po nalíčení s těmito sypkými očními stíny.

Doufám, že jsem vás nalákala alespoň trošinku stejně, jako jsem nalákaná já.

Máte někdo tyto stíny?
Jaké odstíny?
Co jim říkáte?

kkiss =*

10 komentářů:

  1. Wow tak ty jsou krásné :) moc se mi líbí ty fialové, doufám, že je nám na sobě brzy ukážeš kočko :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty se mi také líbí zlato =* Snad ano, pokusím se s nimi něco vymyslet =)

      Vymazat
  2. Také mám tento e-shop moc ráda a ze stejných důvodů, jako popisuješ ty. Opravdu moc milý a přátelský přístup k zákazníkům. :-) Pigmenty vypadají super, nejvíc se mi líbí Mushroom a Cherry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, je to prostě pohádka =)
      Ano, to jsou také mě favoritky!!

      Vymazat
  3. to sú krásne farby! :))) s tými sa bude líčiť:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě suprově, snad to nějak vykoumám a vytvořím s nimi nějaké líčení =)

      Vymazat
  4. Ty jsou...opravdu nádherná pigmentace a barvy.

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*