středa 17. dubna 2013

OOTD Mint a Cvoky

Jelikož a protože mám pocit,

že jednodušší DIY projekty - typu ozdobení něčím pouze cvoky (jedním druhem) - rozhodla jsem se udělat v tento den ještě příspěvek outfitový =)

Fotečky jsou z pondělí, kdy krásně svítilo sluníčko a já jsem si vyrazila se svou bruneťátskou přátelkyní na první jarní zmrzlinku.

Konečně jsem vytáhla své ocvokované mokasínky, které jsem si pořizovala minulý rok a ještě je neměla na sobě. To se ale změnilo a vyvětraly se. Oblékla jsem svou oblíbenou koženkovou bundu, kterou vlastním také teprve rok, mint triko se 3/4 rukávem, svou velkou hnědou ocvokovanou brašnu, na oči brýle a mohlo se vyrazit =)

Den jsem si náramně užila a nasála potřebnou energii ze slunce.

Brýle: RayBan, Triko: Tally Weijl, Bunda: NoName, Džíny: NoName, Mokasíny: Botovo, Brašna: NoName







Závěrem jedna výtahová (normálně se do výtahu nedostanu, tak jsem se musela zvěčnit =D )

Úsměv pro vás =) - ouška mi zdobí náušničky z Asosu


Jak se vám líbí má jarní kombinace, kterou opět ovládla má milovaná mint a cvoky?

Příjemně strávený den vám všem =* Pamatujte: Úsměv nic nestojí =)

kkiss

15 komentářů:

  1. Mint ti neuvěřitelně sluší Andrýsku :-* jsi krásná, outfit se mi moc líbí a hnědou mám moooc ráda :-* kočička si ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jejda mně se tvůj styl taaaaaaaaaaaaak moc líbí! :) Fakt bych potřebovala někoho, jako jsi ty, na nákup :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mooooc děkuju =) Beru to jako kompliment =))

      Vymazat
  3. závidím ti všechno tvoje oblečení :) máš ho tolik :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, ale zas až tolik ho už po protřídění není =))

      Vymazat
  4. Moc sa mi páčia náušničky a manikúra. Aj keď ju nevidno moc dobre. To máš ešte biele špičky? alebo len normálne nalakonavé?
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji moc :) normalne cele nalakovane,asi to zkresluje ta uprava :)

      Vymazat
  5. Tobě to tak sluší, Andrejko!!! Mint je tvoje barvička:*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc :-* jsem do ni zamilovana a tesi me, ze se v ni libim :-*

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*