čtvrtek 25. dubna 2013

S trochou drsnosti v černých šatech a stříbrné

Outfit pro dnešní den se skládá z celkem jednoduchých základních prvků.

Promlouvají dvě hlavní aktérky a to barvy: černá a stříbrná.

Své černé ocvokované šaty jsem doplnila černými silonkami a lodičkami se stříbrnou špičkou a podpatkem. Zvolila jsem svůj stříbrný křivák, černé flitrované psaníčko, které hází všemi barvami a na uši dala mušle v bílo-stříbrné barvě s černými jemnými proužky.

Tuto kombinaci bych zařadila mezi "drsnější" a to možná díky kombinaci těmto dvěma barvám, které mají někdy tendence působit "chladně" nedostupně, drsně =)

Boty: F&F, Šaty: Ahaishopping, Bunda: Boohoo, Psáňo: HM, Náušnice: ?




Detail a červená manikúra s kamínky na prsteníčcích 





Jak se vám líbí dnešní kombinace barev a celkový outfit?

Úsměv není žádná šifra, takže všichni se teď povinně usmějte =))

Usměvavý den,

kkiss

7 komentářů:

  1. Mně to teda vůbec drsné nepřijde :)) je to super... :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi to :)
    Akorát bych zvolila jiné náušnice, jinak super :)

    OdpovědětVymazat
  3. je to pekné :))) pokiaľ chceš budem rada ked sa zapojiš ku mne do giveaway :) http://fashion-paradis.blogspot.sk/2013/04/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. moc se mi líbí ty boty se stříbrnou špičkou, taky jsem nad podobnýma uvažovala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé si krásná , psaníčko mám taky je úžasnéé :) http://kissofbeautylovers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*