pondělí 29. dubna 2013

Jen růžová to může být

A je tu zase pondělí =) Ten čas ale letí...

Znáte někdy takovéto oblékání "šup sem a šup tam" ? Kdy nemáte moc náladu a ani chuť řešit, co si na sebe vezmete a prostě popadnete první kusy, které vás napadnou?

Tak přesně tohle jsem zažila po dlouhé době včera, kdy jsem zvolila kombinaci černé a po dlouhé době klasické sytě růžové =D

Jela jsem babičce a dědovi na oběd a řídila jsem, takže jak můžete vidět, i botičky jsou výsledkem "praktičnosti". Přezouvat se mi 2x nechtělo a tak jsem své obutí jaksi "odflákla"  =) Snad prominete...





Mokasíny: Botovo, Kalhoty: NoName, Kabela: NoName, Triko: Tally Weijl, Bunda: NoName

Růžové pondělí =))

KKISS

12 komentářů:

  1. Vtipné, zrovna včera jsem vytvořila článek na dnešek s úplně stejným jménem :D Takže ho raději nebudu publikovat, budu si muset počkat :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A málem bych zapomněla říct ti, že ti to moc sluší, kabelka je přímo nádherná :)

      Vymazat
    2. Jej, dekuji moc :) Ten nazev si mela take klidne pouzit :) stane se, jsme jen lidi a o nahody tu neni nouze :)

      Vymazat
  2. Moc sluší! A náhodou ty mokasíny jsou super! Mám podobné a pořád v nich teď chodím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Take je mam velice rada, mam je ve 3 provedenich a capkam v nich neustale :))

      Vymazat
  3. Mokasínky se mi taky moc líbí. Můžu se zeptat kolik stály ?
    Jinak kočka jsi, jako vždy :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc :)
      Kupovala jsem se minuly rok na Botovu.. A uz si presne napamatuji, kolik staly . Tusim ale, ze byly celkem drahe a kolem 700-800,- , ale potom je zlevnili snad na 400-500,- (vim, ze jsem jedny kupovala za plnou a dalsi uz ve sleve)

      Vymazat
  4. ako vždy krásna. ja ti botičky odpustím, pretože pre mňa je pohodlnosť prvoradá :-D
    (btw, pri jedných mojich nechtoch si sa pýtala, či môžem spraviť lienkové, minulé leto som jedny robila, ale dnes som pre teba k nim natočila video :o) do večera snáď bude na YT)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem potesena :) dekuji moc.
      Juuuua, vazne? Nemohu se dockat :) to je skvele!!! Tesim se

      Vymazat
  5. Krásne fotky! Aj keď ja veľmi ružovú nemusím na tebe vyzerá krásne! A ten rúž je dokonalý. A máš krásne zdravé vlasky možem sa spýtať čo používaš na ne ?

    OdpovědětVymazat
  6. Krása! Líbí se mi botičky, ale i bunda je skvělá:)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*