čtvrtek 4. dubna 2013

Recenze - Schwarzkopf BC Bonacure OIL Miracle Shampoo

Čtvrtek klepe na dveře =)

Dlouho jsme tu neměli recenze a tak jsem s nimi v posledních dnes trošku spustila lavinu, snad vám to ale nebude vadit =)

Je to možná tak trošku zapříčiněné tím, že jsem dobrala nebo obdržela nějakou kosmetiku, s jejímiž účinky nebo jimi samotnými bych se ráda podělila i s vámi.
Druhou příčinou bude také asi má nemoc, která se mě nečekaně zhostila před víkendem a tak jsem měla spoustu času nafotit si různé věci, sepsat své poznatky a předpřipravit si tak články pro vás.
Doufám proto, že vám tím udělám aspoň trošku radost a nebude z posledních "samých recenzí" nešťastní, nebo zklamaní =)

O co půjde dnes...
Je tomu už celkem dávno, kdy jsme tu měli vlasový speciál, který si můžete oživit zde.
Tenkrát jste se těšili a byli zvědaví na recenzi jednoho šamponu a to konkrétně Schwarzkopf BC Bonacure OIL Miracle Shampoo.



Jelikož jsem v té době měla rozpoužívané jiné přípravky, dostal se na řadu později a až dnes jsem schopna k němu napsat své poznatky a názor.

Konzistence šamponu je spíše gelová, pevnější, sytě oranžové průhledné konzistence.



Musím se přiznat, že ze začátku jsme si moc se šamponem nesedly. A to z prostého důvodu..
Jeho konzistence je celkem kluzká a tak se mi nejednou stalo, že než jsem vnesla šampon do vlasů, sklouzl mi ze dlaně do vany...
Nakonec jsem se ale poprala s touto výzvou a naučila jsem se nějaký "grif", jak s ním zacházet a od té doby jsme se staly nerozlučnou dvojkou.
Šampon lze velice snadno napěnit, krásně voní a díky olejové bázi vám krásně hýčká vlasy. Už při mytí cítíte, jak jsou vlasy poddajnější a zmizí jejich hrubá struktura, která bývá (nevím jak u vás, ale u mne většinou ano) způsobená zvlhčením vlasů při mytí, než nanesete nějaký produkt.
Po umytí jdou vlasy velice snadno rozčesat (i když já používám ještě rozčesávač) a velice krásně voní. Vůni nedokáži tak docela popsat, ale pokud máte někdo zkušenosti s olejíčky této řady, tak vůně je téměř totožná.

Musím se přiznat, že se mi s tímto šamponem bude loučit velice těžko, ale rozhodně mám v plánu se k němu v budoucnu vrátit.

Znáte tento šampon?
Máte s ním zkušenosti?

Po víkendu se můžete těšit na další DIY projekt, chystám pro vás také představení nových úlovků a souhrn prostřednictvím fotek uplynulého měsíce =)

kkiss =*

10 komentářů:

  1. Páni, výrobek vypadá dobře. Poslední dobou jsem si věci s olejíčky moc oblíbila, takže bych ráda zkusila i tento :) Jinak jsem o něm zatím neslyšela a zkušenosti s ním nemám. :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě stojí za vyzkoušení, olejíčky, na ty nedám dopustit =* Tento pomocník není také k zahození =)

      Vymazat
  2. Já ho také neznám, ale olejíčky na vlasy jsou pro mě nutnost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, mám tři a nedám na ně dopustit =)

      Vymazat
  3. Este som ho nevidela a ani o nom nepocula,ale paci sa mi jeho obal : D

    OdpovědětVymazat
  4. Celkově tuhle řadu mám ráda...ten olejíček nejvíc!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denisko, mluvíš mi z duše =) Mám oba olejíčky z této řady a jsem nadmíru spokojená =)

      Vymazat
  5. Já mám doma olejíček z této řady, je fajn, ale musím ho občas prostřídat, jinak dost zatěžuje. Se šamponem to možná bude podobné, ale za zkoušku určitě stojí. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s Tebou Zuzanko, nic se nesmí přehánět =) Tak či onak, za vyzkoušení stojí =)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*