neděle 21. dubna 2013

Něžná neděle - variace krajky a růžové

Poslední dobou mám chuť na focení outfitů a tak jich tu přibývá =)

Snažím se ukázat různé barevné kombinace a také styly. Někdy mám náladu být trošku drsnější, jindy sofistikovanější a dnes třeba na nějakou tu něžnější část mého já =)

Začala jsem přemýšlet o názvech outfit článků a klasické - OOTD růžová a krajka a tak podobně, mi přijdou už takové fádní, smutné, ačkoli možná výstižné..

Proto jsem se rozhodla pokusit se vždy vymyslet nějaký jiný název, který by outfit vystihoval. Pro ten dnešní mi přišel celkem trefný tento (Něžná neděle) s doplněním outfitu (respektive hlavních aktérů).

Nesmím také zapomenout na nové náušničky, které naprosto miluji. Mám podobně v modrém a jejich extrémní délka mě zkrátka uchvátila. Sice mám tendence si je neustále kontrolovat, jestli se mi neutrhly, nebo někde nezašprajcly, ale jinak je zkrátka miluji =*

Boty: Asos, Kalhoty: NoName, Krajkový top: NY, Sako: Ann Christine, Náušnice: SIX ? (nejsem si jistá), Psaníčko: HM.












Jak se vám líbí můj nápad s názvy? A co říkáte poněkud "panenkovskému" outfitu? =)

kkiss =*

21 komentářů:

  1. Super kombinace :) To sáčko mám taky, jen z Tally Weilly.. :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé, to sáčko je krásné :) Skvělá kombinace, Andrejko! :*

    OdpovědětVymazat
  3. Všetko supne nadherne ale zase raz , topanky ! <3 Z kade ich mas ? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju moc :) co se tyce vecicek, staci si precist vzdy popisek (krom prohlednuti fotek) a tam je to vzdy napsano ;) Ale zopakuji to tedy : boticky jsou z Asosu :)

      Vymazat
    2. -_- ja som slepa :D Dakujem :)

      Vymazat
  4. Tohle je úplně jako vystřižené z módního časopisu, moc ti to sluší a líbí se mi úplně všechno :D hlavně to sako, boty, náušnice, psaníčko...no vždyť říkám, že všechno ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Páni! Hrozně ti to sluší Andrejko :-* Sáčko je úžasné a ty pírkové náušničky! Dokonalost :)

    OdpovědětVymazat
  6. To sáčko a topánky by som brala hneď :) veľmi krásne. Celý outfit je podarený a páči sa mi aj líčenie

    OdpovědětVymazat
  7. Moooc hezky outfit;) slusi ti to

    OdpovědětVymazat
  8. Moc ti to slusi:) sacko je uplne super, ale libi se mi i psanicko a sladene nehtiky:) krasa!

    OdpovědětVymazat
  9. Konečně název, kterému rozumím, hezky česky.
    Outfit je prostě pecka!
    Náušničky fajn, ale mě by stačilo jen jedno peříčko.
    Aleš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že se to alespoň někomu takto pojmenované líbí =)
      Děkuji moc ;)

      Vymazat
  10. Jsi vážně kočka! :) A celý outfit se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc =* Zas taková kočka nejsem =)) Ale potěší to velice!

      Vymazat
  11. Psaníčko je krásne ale neodpadávaju z neho třpitky? Manikura dokonalná, kľudne by som brala aj detajlenjšiu fotku..:) to máš na tých ružových kamienok?

    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
  12. Hrozně ti závidím vlasy a líčení. :)

    OdpovědětVymazat
  13. To psaníčko je krásne, tiež ho mám :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*