úterý 30. dubna 2013

DIY: Vylepšení psaníčka a mé oblíbené doplňky denního nošení

Ahojky =)

Původně jsem měla v plánu na tento den outfitový post, ale nakonec trošku změna, jelikož fotky nevyšly =/

Místo toho jsem zařadila náhradní plán a to fotky mého psaníčka, které znáte z jednoho outfitového postu. Jeden večer jsem seděla u televize, ve které nic nedávali a tak jsem se rozhodla opět něco vylepšit. 

Pod ruku mi přišlo neonově žluto- hnědé psaníčko a kamínky, které jsem ještě nepoužila.

S výsledkem jsem spokojená. Ozdobila jsem pouze jednu stranu v případě, že ta posetá kamínky by se nehodila k celkovému outfitu. Pokud se mi někdy přestane tato ozdoba líbit, tak ji jednoduše sundám, lepila jsem ji totiž celkem šetrným lepidlem tuhé konzistence.

Takto vypadalo psaníčko původně



Nu a takto jsem si ho vyzdobila...





Nu a závěrem alespoň detaily na náramky, které jsem si v poslední době velmi oblíbila a nosím je skoro denně =) Jedná se o dva shambala náramky a jeden ze dvou nových, ostnatých miláčků.




Co vy a náramky? A jak se vám líbí vylepšené psaníčko?

kkiss

15 komentářů:

  1. Ty shambala náramky jsou super!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Na neonovou barvičku moc nejsem, ale vylepšila jsi ho perfektně :)
    Doplňky jsou skvělé!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi proste sikulka a mas fantazie na rozdavani :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To zase ne, jsem někdy pěkný "patlal" =D ale děkuji moc =)

      Vymazat
  4. Taková drobnost a tolik to udělá, vážně super nápad s tím vylepšením ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mnohokrát děkuji, někdy se to člověku nezdá a přeci jen ta věc pak tolik prokoukne =)

      Vymazat
  5. pekne si ho vylepšila. A velmi sa mi páčia posledné dve fotky s náramkami - ako z katalogu ! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Psaníčko je na mě možná až trochu moc výrazné, ale vylepšila jsi ho určitě k lepšímu:) Náramek je super!

    OdpovědětVymazat
  7. Šikulka jsi! Já tě obdivuju, že máš v oblibě psaníčka. Mě se moc líbí, ale mít už bych je nemohla, protože jak se znám někde bych ho zapomněla. Jak nemám kabelku "připoutanou" k sobě, tak jdu bez ní :D Naposledy se mi to povedlo, když jsem si zkoušela boty, kabelka vedle mě...a já odcházím bez ní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, tak to mě pobavilo a ani by mě to nenapadlo =D Ale musím souhlasit.. Je fakt, že v poslední době je nemám moc kdy nosit, do školy nosím velkou kabelku, do které se mi vejde hodně věcí a tak není na psaníčko prostor. To si většinou beru na "couračku" s kamarádkou, nebo večer, když jdu do společnosti a vím, že nebudu potřebovat velký prostor. Každopádně si dám pozor na případné nechání ho někde =))

      Vymazat
  8. Psaníčko vypadá suprově! Kdybys nenapsala, že sis to vylepšila, tak si myslím, že jsi ho takhle koupila :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nadherna kabelka :) prozradis jake znacky a kde se da sehnat? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kabelka je naprosto Noname a je pořízená v Německu v nějakém bezejmeném krámku s oblečení, botami a kabelkami =)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*