čtvrtek 4. dubna 2013

What Next?

Drahé čtenářky, případní drazí čtenáři =)

Čtvrteční večer je konečně tady. 
Jsem nadšená, že mám tento pro mě zkrácený týden za sebou a to úspěšně (zvládla jsem další test, ale více o tom až zítra). Zítra zůstávám doma a budu se plně věnovat učení na příští týden a balení na sobotní Jarmark, na který se chystám.

Mám obrovskou radost, protože tu před chvílí byla jedna slečna, která chodila na stejnou základku jako já a díky fotkám z instragramu, kde jste mohli vidět mé třídění věcí na právě zmiňovaný Jarmark, mě oslovila se zájmem o mé věci. Věcičky jsou oceněné opravdu symbolickými cenami, jelikož na ní nechci mermomocí vydělat, spíš mi dělá radost, když si najdou nového majitele, který z nich má radost.

Jednou jsem si ty věcičky musela sama pořídit/koupit, nebo tak učinili rodiče. Takže mě (naše) stály nějaké penízky, proto mi je líto se věcí zbavit jen "vyhozením" a pokusím se je tedy v sobotu prodat. Dnes, aniž bych to čekala, jsem ulevila pořádně dvěma taškám a mám tak obrovskou radost ze svého prvního prodeje, takže jsem se musela s vámi za čerstva podělit.

Zítra pro vás chystám BIG RANDOM číslo 4. Spousta fotek a shrnutí uplynulého měsíce a i pár dní z toho nového =)

Snad se bude líbit, přidávám foto z jarnějšího repertoáru, protože "Jaro?! Už Tě chci!!!"

Příjemně strávený zbytek čtvrtečního dne přeji =*

kkiss


9 komentářů:

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*