středa 10. dubna 2013

Třpytky a růžová - návod na nehty

A jsme opět v půlce týdne =)

Ten čas nám ale letí. Doufám, že máte pohodový a ne moc stresový týden.

Včera jsem měla krásný den a to hned z několika důvodů. Jedním z nich je například to, že jsem se ve škole ohřála jen dvě hodiny. Další dvě ze šesti mi odpadly a na zbylé dne jsem se zkrátka vykašlala a jela domů. Naše úžasné České dráhy (nebo "Čekej Debile" - kdo by ještě tuto zkratku neznal) měly 25 minutové zpoždění a jelikož jsem musela přestupovat, vlak na mě v přestupní stanici nečekal. Měla jsem hodinu čas a tak se šla podívat do ústeckého Fóra. Neodešla jsem s prázdnou a udělala si radost... V  brzkých dnech se proto můžete těšit, jelikož se budu chtít se svou radostí podělit i s vámi. Mimo jiné chystám představení spousty věcí a věřím, že v brzké době i nějaké ty outfity naživo. Bohužel teď mě nemá zajedno kdo fotit a zadruhé není ani moc čas a v předešlém počasí chuť. To abyste věděli, čím je outfitovo-akcová absence způsobená a teď jdeme k dnešnímu tématu...

Připravila jsem si pro vás po dlouhé době nehtíky a malý postup, jak jsem je vytvořila.
I přesto, že mám poslední dobou s nehty problém (s jejich lámavostí a udržením délek), nenechávám se odradit a snažím se si na nich vytvořit i tak něco pěkného.
Tyto nehtíky jsou naprosto snadné a myslím si, že když je zvládlo jelito kopyto (platí to) jako já, zvládne to určo každá z vás.

Jelikož mi doma zbylo spousta třpytek z minulosti, kdy jsem si dělala nehty gelové pomocí mé sady, rozhodla jsem se začít třpytky využívat i na přírodní nehty.

Nehtíky jsou hodně hravé, růžové a blyštivé. Snad se vám budou líbit =*


Teď jste si mohly krásky prohlédnout v plné kráse na prvním fotu a nyní jdeme na to, co budeme potřebovat k jejich tvorbě...
V kalíšku s méně viditelným obsahem se nacházejí průhledné čtverce na zdobení

1. Začneme nanesením Sally Hansen pro zpevnění. Použijeme ho tedy jako Base Coat.

2. Poté si nehty nalakujeme laky, kterými potřebujeme viz následující foto:
Krom růžového dáváme dvě vrstvy kvůli krytí

3. Do vlhkého laku na palci si vložíme potřebný počet kostiček a opatrně přimáčkneme k nehtu

4. Prsteníček si nalakujeme stříbrným lakem...

5. Za vlhka ho položíme do třpytek a potom štětečkem přebytečný nános jemně oprášíme.
6. Na růžový ukazováček a malíček uděláme do dolního oblouku stříbrné tečky.
7. Nakonec přetřeme Top Coatem - v mém případě NYCem.

8. Tradá!!! Nehty jsou na světě!



Nehtíky jde dělat v jakýchkoliv barvičkách s jakýmikoliv třpytkami. Protože ve fantazii se meze nekladou =) Když budete mít přeci jen zájem o mnou použité laky, dejte mi vědět v komentáři a já vám napíši názvy.

Jak se vám nehtíky líbí?
Zkoušely jste dámy něco podobného?

Malý dodatek.. Jelikož jsem tak trošku lakoholik a nakupuji kolikrát bez rozmyslu, budu se "zbavovat/prodávat" laky, které jsem buď jen ozkoušela, nebo ani to ne. Důvodem prodeje je většinou podobná barva s jiným, nebo nevyužití. Během dnešního dne by se tu měly objevit jejich fotografie.

kkiss

6 komentářů:

  1. Ty třpytky jsou super! :) Mně se to teda vždy oloupe, když se o něco takového snažím :(

    OdpovědětVymazat
  2. Povedené! :) Musela to být piplačka.

    OdpovědětVymazat
  3. Hezky hravé nehtíky. Líbí:)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem takové dělala... jen všechny červené a prsteníček takovýma střibrnýma třpytkama... mam to na blogu, kdyby ses chtěla mrknout :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*