středa 10. dubna 2013

Prodej laků

Zdravím všechny své cenné čtenáře ještě jednou =*

Jak jsem psala před hodinou, jsem lakoholik, který někdy pořídí lak bez rozmyslu a pak už ho třeba nevyužije. Posílám proto do světa tyto miláčky...

Pošta je 37,- při doporučeném poslání. Pokud budete chtít, mohu poslat v obálce za 10,-, ale upozorňuji, že je to na vlastní riziko!!!
Cena pro více laků formou doporučené zásilky je paušální (stále 37,-). Cenu nezapomeňte přičíst k laku.


Barvy nejvíce odpovídají těmto dvěma obrázkům - lak vpravo je ve skutečnosti neonově zářivý 1.

2.

Gabriella Salvete Top Coat - normální pořizovací cena 90,- - má pořizovací cena 60,-. Pouze vyzkoušený (není patrný úbytek) 55,-

Golden Rose - Rich Color použitý cca 2-3x viz foto. Prodejní cena 45,-.
(číslo laku 12 - pro případné dohledání barvy)



Golden Rose Paris - použitý 2x viz foto. Prodejní cena 40,-.
(číslo laku 92 -  jedná se o křiklavě až neonově růžovou)



V případě zájmu mě kontaktujte nejlépe na mail: kkiss@seznam.cz , kde dohodneme podrobnosti =)
Barvy laků na umělých typech si lze také prohlédnout na mém blogu, kde jsem o nich psala zde.
kkiss

1 komentář:

  1. Beruško jsou fakt krásný, ale musím se teď s lakama držet při zemi :( mám jich doma moc a nestačím lakovat :/

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*