neděle 7. dubna 2013

Sobotní Jarmark

Dobré ráno, dobrý den =)

Jak jste si mohli přečíst v minulých příspěvcích, chystala jsem se v sobotu na Jarmark pořádaný v Praze Holešovicích pod záštitou Onadnes.

Protřídila jsem svůj šatník a botník a rozhodla se pokusit štěstěnu v boji hledání nových majitelů pro mé kousky.
Vyjelo se už časně ráno, protože jsem musela potvrdit registraci a připravit si místo k prodeji. K mému "štěstí" jsem dostala celkem dosti špatné místo. Měla jsem být čelem do zdi a průchod pro případné zájemce byl nula nula prd. Nakonec jsem si stranu přehodila a tak zvýšila své šance. Tak jako tak jsem jím byla celkem zklamaná.Naivně jsem si myslela, že když jsem byla mezi prvními přihlášenými, tak dostanu nějaké dobré místo a ono ne.
Toto je část botek,které jsem vezla

V půl 9 pustili návštěvníky a prodej mohl začít. Prodejců bylo opravdu mnoho. Celý Jarmark se odehrával ve dvou pavilonech. Abych místo prodeje věcí nepřijela také s něčím, nešla jsem se do druhého pavilonu ani podívat a plně se věnovala svému místu.

Takto vypadala má výbava na Jarmark

Část mého outfitu


Jelikož jsem byla účastnicí Jarmarku prvně, nevěděla jsem, jak to přesně chodí a tak si věci vyskládala na stůl. Z úhledných komínků se ale brzy stala nepřeberná hromada a lidé se přehrabovali za účelem najít svůj kousek.


Ze svého místa jsem mohla vidět na atrakce, které se v Holešovicích nacházejí a chvílemi se mi tajil dech..


Celý Jarmark se nesl v duchu velké hrabárny, toto je malá ukázka..


Své účasti na Jarmarku nelituji. Podařilo se mi prodat mnoho věcí, ale spousta dalších stále čeká na nalezení svého nového majitele.

Účastnil se někdo z vás Jarmarku už jako host, nebo prodejce?
Jaké jsou vaše případné pocity?

kkiss

18 komentářů:

  1. Já jsem tam teda nebyla ale plánuji se tam jet podívat na podzim, a těším se :)

    OdpovědětVymazat
  2. to je skvelý nápad...nepoznám túto akciu,ale vyzerá to super :) viem si predstaviť ako tie tvoje komínky hneď zmizli :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D byl to jeden velky chaos, ale bylo to fajn :) No, rozhrabalo se to v mziku :D

      Vymazat
  3. Wow, to vypadá skvěle! :) Skoro jako z filmu Báječný svět shopaholiců :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D kruci, budu se muset na ten film konecne kouknout!! :D

      Vymazat
  4. Byl jsem na pár burzách. Výhodou je nízká cena některých jinak drahých věcí a možnost vyzkoušení.
    Jinak věci na děti nenošené či nové kupujeme a prodáváme výhradně v bazarech, je to opět 10x výhodnější než v obchodech či tržnicích.
    Zajímavé je že se spíš lépe prodají umělé a kýčovité věci než ty lepší. Stejnou zkušemost máme i s prodejem domácích potřeb :)
    Aleš

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musim souhlasit. Prekvapilo me, jake veci se prodaly. Sazela jsem na neco uplne jineho a s vecmi, se kterymi jsem myslela, ze se budu vracet domu - zmizly jako prvni.

      Vymazat
  5. Působí to hrozně nepřehledně, ale musela to být skvělá akce!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasim, ze to byl jeden velky chaos :) priste budu uz lepe vybavena a pojedu s raminky.

      Vymazat
  6. Ty musíš mít hodně věcí v šatníku, když jsi toho tolik vyklidila. Já nemám ve skříni ani to, co je v těch taškách :D. Jak tak koukám tak já bych si od tebe určitě vybrala, se divim že jsi to nevyprodala vše.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Satnik jsem poradne nevytridila od stredni skoly, takze tam byla spousta veci, kterou si uz neoblecu, nebo mi neni. Kazdopadne potrebovalo to i zmenu :) nektere kousky nebyly skoro ani nosene :) Bohuzel, hodne jsem si toho privezla domu, ale jsem spokojena s tim, co jsem prodala :)

      Vymazat
  7. Wow tomu říkám pořádná čistka v šatníku :) ale moc ti to slušelo kočko a určitě si musela mít spoustu zákaznic ;) Určitě bych si u tebe něco koupila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji, porad se to tam stridalo, lide se vraceli, zkouseli, prehrabovali se a tak :) proste sodoma gomora :D

      Vymazat
  8. To sáčko je moc hezké :) je z H&M.. já si tam jedno v téhle barvě zkoušela.. ale nemám doma žádné černé, takže jsem se nakonec z praktických důvodů rozhodla pro černé, protože jsem neměla co nosit na barevné šaty :D ale nejspíš se pro něj stejně jednou vrátím, je to hrozně krásná barva :) a tobě moc sluší..

    bornto-shop.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, ano, zautocila jsem na slevy v Nemecku :) cerne jsem si take poridila, jelikoz mi takovy jednoduchy kousek chybel :) a s touto barvickou jsem take nesmirne spokojena a skvele slouzi :)

      Vymazat
  9. Skvělá akce. Snad si utržila pořádný balík:*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuji Sari, nestezuji si, jsem spokojena :) prodala jsem toho celkem dost, ale i tak dost zbyva :D a musim vymyslet jak se toho zbavit.

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*