pondělí 15. dubna 2013

Odlehčení =)

Máme tady opět pondělí..

Proto bych dnes ráda přišla jen s něčím na odlehčenou a čím jiným se člověk může odreagovat a uvolnit, než-li dětmi a zvířaty.. Jelikož žádné děti (své a ani v blízkém okolí) nemám, rozhodla jsem se pro přidání série fotek mé kočičky Baileynky =)

Těm, kteří nemají rádi kočky, asi tento post radost neudělá. Ale pokud jsou mezi vámi milovníci koček, ale především zvířátek, možná to oceníte a trošku se odreagujete při prohlížení těchto fotek, jejichž hlavní aktérkou je má malá, britská, chlupatá modelka =)

Opět nejsem při pondělku ve škole, čemuž se nejspíš ti z vás, kteří sledují můj blog delší dobu nedivíte, každopádně bych se měla učit, nebo si alespoň udělat nějaké věci do školy, tak jsem zvědavá, co stihnu a kolik práce dokáži udělat...

Včera jsem měla tu čest a byla jsem otištěna v postu blog týdne u slovenské bloggerky Leničky. Ráda bych zde proto přivítala nové čtenářky, které jsem získala právě díky této krásné a milé blondýnce a tímto jí ještě jednou děkuji =*

Závěrem malý přehled do nového týdne, co zde na blogu chystám a co vás nejspíše nemine:

- propadla jsem jako ostatní "Whisperkám" od Maybelline, můžete se tedy těšit na představení odstínu, který jsem si vybrala právě já =)

- představím další úlovek...

-.... a zároveň ho předvedu v plné parádě ;)

- ukáži věc, která prošla vytuněním - DIY

- nashromáždilo se mi úctyhodné množství fotek a tak přijde i random


Na zádech se mi to ale dobře leží

Mm, nová taška, škoda, že se mi jde do ní dostat jen hlavičku =(

Ale popruhy se opásat kolem tělíčka, to jde parádně!!

Úžásná momentka, kterou se podařilo nafotit mé bruneťátské přátelkyni

Jéj, to je ale švanda!

Drbat na bříšku, prosím!!

Co to tam ta panička chystá dobrého za papinku??....

Fujky, to jsem se ale přejedla.. Je na čase dát si leháro...
"Tak se tedy s vámi loučím a nezapomínejte...  Mějte rádi zvířata, protože jsme chlupatá a nemáme pouze hebkou srst.. Mňau - Baileys"

Vydařený start do nového týdne vám přeji i já a nezapomeňte... Za každým mrakem se ukrývá slunce ;)

kkiss =*

10 komentářů:

  1. Kočička je úžasná! Taky bych chtěla takovou chlupatou kuličku :) :-*

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásná kočenka :)) Taky mám jednu. Pořád říkám, že kdyby mi věčně nevyhazovala hlínu z kytek a neškrábala, byla by ideální zvířátko :D

    OdpovědětVymazat
  3. Je ta je roztomila<3 hned bych se s ni pomazlila:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tímhle postem jsi mi udělala velkou radost Andrejko. :-) Miluju kočičky a upřímně nechápu, jak je někdo může nesnášet. Mám také jednu a má podobné pózy jako ta tvoje. :-D Leží na zádech, nebo leze do tašek. :-D Máš krásnou kočičku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Zuzanko moc =* To mám radost. Jsou to zlatíčka, také na ně nedám dopustit =) A taškomilka je to jak vyšitá =D

      Vymazat
  5. Fotky zvířátek miluju a tvoje kočička je naprosta nádherná. Taky mám jednu doma a miluju jí. :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*