středa 17. dubna 2013

DIY - vylepšení lososové podprsenky

DIY projekty mě velice chytly a začaly bavit =)

Už jich za sebou pár mám a postupně bych vás s nimi  ráda seznámila =) Jelikož nejsem nijak extra zručný tip, snažím se vybírat si jednoduché a dosažitelné cíle. Jedním z nejjednodušších DIY je proto zdobení cvoky, kterému jsem nejspíš propadla a ocvočkovávám díky svým zásobám co se jen dá.

Dnes to bude lososová podprsenka, kterou už mám nějaký ten pátek a moc jsem ji nenosila. Nevím proč, ale tak trošku mi přišlo, že jí něco chybí a chtěla by proto oživit.





Ke zdobení jsem zvolila malé kruhové kamínky, které jsem použila i na své šaty (k nim sem ale přidala i ty větší) kdežto zde jsem se držela při zemi, abych zachovala jakousi jemnost a dojem podprsenky.

K ozdobení jsem si vybrala horní lem krajky. Konkrétně středy jakýchsi kytiček, které krajka tvoří - jak můžete sami vidět na fotečkách.





A takto už vypadá podprsenka celá..



Podprsenka v mých očích prokoukla a kamínky se pěkně blyští, takže by se mohly vyjímat u nějakého průhledného topu =)

Co vy a DIY projekty?

kkiss =*

13 komentářů:

  1. Teda, to vypadá pěkně! :)

    Zvu tě na svojí GA, budu ráda za tvojí účast :) http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html

    OdpovědětVymazat
  2. šikula :) Já toužím po podprsence s hroty, ale ví Bůh, kam bych ji nosila.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju. Jooo, to já jsem si říkala také =D A stále celou s hroty nevlastním..

      Vymazat
  3. super! Moc se mi to líbí, taková jemná varianta cvočkových podprsenek, až přijdu domů, vyrobím si jí taky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No supeeer =) Jsem ráda, že jsi nasála inspiraci.

      Vymazat
  4. Ty za chvilku vylepšíš úplně všechno :D ale vypadá to moc pěkně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho jsem se také bála, ale ono se to nějak přeci jen rozloží :D

      Vymazat
  5. tysi taká šikovnááá zlatíčko :)) vyzerá to krásne..dokonca aj bez tých strieborných nitov sa mi to páči :)

    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko děkuji =) Ano, nebyla špatná ani tak, ale měla jsem potřebu něco prostě ocvokovat =D =)

      Vymazat
  6. Pekné:) ja by som ich tam asi pridala viac ale na oživenie to stačí..
    DanyLoveLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za názor, třeba to časem rozšířím =)

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*