sobota 6. dubna 2013

Fall in Love.. Krajka = druhá kůže + New Bra

Rošťáci  a rošťandy blogového, ale i mimoblogového světa =)

Máme tu sobotu a já jsem od časného rána na cestě do Prahy, kde musím podstoupit registraci na Jarmarku pořádaném Onadnes, abych mohla pokusit štěstěnu a najít tak svému vyklizenému šatníku nové majitele.

Minulý týden jsem v úterý zabrousila v Praze do nedalekého obchodního centra s mou bruneťátskou přátelkyní a neodešla jsem jako vždy s prázdnou.. Nevím čím to je, ale když jdu do onoho nákupního centra sama, tak není pravidlem, že bych odcházela s úlovkem v igelitové tašce potisknuté názvem onoho obchodu.

Toto však neplatí v přítomnosti mé přátelkyně.. Máme na sebe asi "špatný vliv" =D
Tentokrát jsme prošmejdily spoustu krámu. Já šla do jednoho cíleně a to do NY. Tento obchod mi už v poslední době není tolik blízký, jako mi byl v jeho začátcích. Tak jako tak se zde dají sehnat super kousky a tak tomu bylo i tentokrát.

Naprosto jsem se zamilovala do krajek.. Pořídila jsem si červené peplum šatičky s krajkovanými zády a další dvoje šaty v modré a bílé jsou pro změnu celokrajkové. Tentokrát se ale nejedná o šaty, ale top. Na výběr byl ze tří barev. Bílé, černé a růžové. Co vám budu povídat, líbily se mi všechny. První jsem si vzala bílý, že si ho půjdu vyzkoušet do kabinky. Nakonec mi v hlavě ležel i ten černý, jenže neměli mou velikost a tak jsem si vzala onen bílý - na růžový jsem už radši ani nepomyslela, aby se to obešlo bez větších komplikací  a dilemat v rozhodování.

Druhou věcí, kterou jsem ulovila je podprsenka. Kroužila jsem kolem ní jako sup hlídající si svou oběť již nějaký ten týden...
Vždy jsem zavítala do Lindexu a kochala se.. Nikdy jsem si ji však nevyzkoušela. Až onen osudný den.
Šla jsem kolem toho krámu znova a opět tam musela zavítat pokochat se.. Byla tam se mnou i má přátelkyně a donutila mě vyzkoušet si ji.. Favoritky jsem zprvu měla dvě a zcela odlišné, ale s její pomocí jsem se utvrdila o vítězce.

Její design mi přijde jako nějaký "aztécký vzor". Strašně se mi líbí, ale co víc... Jaké dělá poprsí!! =D =oX
Možná bych to tu neměla ani rozepisovat, ale když jsem ji předvedla kamarádce (měla to výsotné právo nakouknout do kabinky, aby mi sdělila svůj názor na ni), slyšela jsem hlášku (ne dne jak se říká), ale snad půl roku =D "Máš v ní prsa jako Pamela".. =D =D

Byla jsem pobavená, ale zároveň na tom něco málo pravdy bylo.. Respektive, abych to uvedla na pravou míru.. Podprsenka krásně poprsí vyžene, vytvoří tak případně úžasný dekolt a hlavně máte vaše vnady jaksi "zakulacené", že to působí až efektem umělých prsou. Ne, že bych byla fanynkou vyumělkovaných věcí, ale zase neodsuzuji slečny, ženy a dámy, které si nechají zvětšit poprsí. Zkrátka a jednoduše, taková prsa mi žádná podprsenka ještě neudělala. S odlehčením by se dalo říct, že než zaplatit si plastickou operaci, stačí pořídit kvalitní, nebo dobře udělanou podprsenku, díky které budete mít vysněný dekolt (ne že bych s tím svým nebyla normálně spokojená, ale tohle je zkrátka něco extra).

Koukám, že jsem se nějak rozpovídala, ale abych vám také své úlovky ukázala... Jdeme na fotečky =)
Top NY, podprsenka Lindex






Závěrem mála ochutnávka v akci..

Top v celkovém outfitu uvidíte jakmile bude trošku příznivější počasí. Do té doby ho asi nevyvenčím, jelikož mi teplotní podmínky moc nepřejí.

Jak se vám úlovky líbí?
Účastníte se někdo z vás také dnešního Jarmarku?

Mějte se famfárově =*

kkiss 

14 komentářů:

  1. wow! ten top vyzerá skvelo a ty si ho môžeš dovoliť:) som zvedavá ako bude vyzerať " v akci " :)))

    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko dekuji, tesim se, az si ho oblecu konecne :)

      Vymazat
  2. Ta podprsenka je fakt krásná<3

    OdpovědětVymazat
  3. Tyto podprsenky miluju. :-) Také mám jednu takovou vyztuženou z Lindexu a podobné dělá i HMko. Jiné už nenosím. Je to sice takový malý podfuk ale tak co. :-D :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tak :D Ale co, zijeme jen jednou a lepsi nez plastickz zasah :)

      Vymazat
  4. Ten top je naprosto dokonalý :O
    P.s. Začala jsem znovu psát blog, tak budu ráda, když navštívíš mou stránku!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná jsi !:)
    Krajky miluju a podprsenka vypadá úchvatně :)

    OdpovědětVymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*