sobota 20. dubna 2013

Velký RaNDoM No.5

Sobota klepe nedočkavostí na dveře...

Všem přeji pěkný den a posílám pozdrav z Teplic =)

Jak jsem psala o pár článků nazpět, v telefonu a foťáku se mi nastřádalo několik fotografií a tak je tu další VELKÝ random =)

Nevím jak jste ne tom s oblibou randomů právě vy, ale já je u vás naprosto miluji a strašně mě baví =) Ve fotkách se kolikrát dozvíme souhrn posledních dnů lépe než prostřednictvím několika řádků psaného textu. Je ale pravdou, že já mám pro "vypisování" se někdy slabost a když je nálada, nemohu a ani nechci si pomoci a píši jako medaile (jak by řekl můj taťulda =) )

Bez větších řečí, jdeme na fota =)

Tato fotografie vznikla čirou náhodou.. Původně jsem měla v plánu vyfotit po dlouhé době líčení, ale nakonec jsem upravila pouze své nalíčené oko =) Ne nadarmo se říká, že oko (oči) jsou oknem do duše...


Kokosové pokušení...


Příprava na povyražení - doplňky tvořící nedílnou součást mého outfitu


Večerní pohoda u domácího krbu televize


Vítáme jaro!! Konečně dorazilo =)


V Ikee jsou opět v prodeji kuličky... Mňam!!


Cvoky a hnědá? Tuhle kombinaci můžu!

Slavili jsme 21.výročí svatby mých rodičů ♥


Kudrnaté vlasy mi dají hodně práce, ale většinou jsem s výsledkem spokojená.


Kudrliny a zase kudrliny =)


Jeden z babiččiných obědů... Miluji pokrmy z jejích zlatých rukou, ale knedlíky a svíčkovou? To mě snad NIKDY nepotěší =((


Koupila jsem si nové náušnice... Další..


Jahůdkovo mléčná snídaně 


Nové náušničky =)


První jarní zmrzlinka =*


Když se "načančám" ;D =D


Ochucená piva mám opravdu ráda, ale tohle? NEdoporučuji...



Doufám, že se vám další velký random líbil. Uděláte mi radost, když dole najdu vaše reakce =)

Tento den se nejspíš dávám do kupy po včerejší dlouhé noci a chystám se na další večer, který by se už ale měl nést v poklidném duchu =)

Jak nakládáte s víkendem vy?

kkiss =*


20 komentářů:

  1. Tvé randomy mám fakt ráda:*Parádní fotky jako vždy!!! :) A kudrliny ti seknou :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem ráda, že se randomy mou formou líbí =*

      Vymazat
  2. Když ja Tě tak žeru :) jsi prostě boží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strašně mě to těší, hned má chuť k blogování roste =)

      Vymazat
  3. Na tej fotke s novou náušnicou si úplne nádherná!:) teda na všetkých, ale na tamtej úplne najviac!! rob častejšie random, podla mna to sú najlepšie články:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, jsem ráda, že se líbí =) Asi je zpravidelním ;)

      Vymazat
  4. Ty máš tak strašně nádherný oči že se v nich musí každý chlap topit a kudrnaté vlasy Ti sluší víc než rovný. Raffaello a zrmzlinu miluji také ale nejradši mám vanilkovou. A svíčkovou já vyloženě miluji :D ! Tyle posty jsou moc fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Romanko. To nevím, jak na něj reagují muži, budu to muset nejspíš vyzkoušet =D Asi jsem ještě nepřišla na to, jak s nimi zacházet =))

      Vymazat
  5. To nádherné oko! Každý chlap se do něj musí okamžitě propadnout :) Kudrliny moc sluší a ty naušnice jsou krásné! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Perfektní fotky, ostatně jako vždy :) A kudrliny ti neskutečně sluší :*

    OdpovědětVymazat
  7. Ty kudrny :) Nos je častěji :*

    OdpovědětVymazat
  8. krááásne fotky Andrejka! :)) to oko na prvej fotke,wow :))

    OdpovědětVymazat
  9. Hotová pastva pro oči. Nějak nevím, co obdivovat dřív..tak asi všechno najednou ;-).

    OdpovědětVymazat
  10. Ta fotka oka je dokonalá! O dalších fotkách na kterých jsi ani nemluvím. Hrozně ti to sluší! A já tu pukám závistí :D
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To snad ne =D Zrovna Ty.. není co závidět =)) Nikdo nejsme dokonalý =) Ale děkuji moc, vždy tato slova tuze potěší =*

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*