pátek 12. dubna 2013

OOTD Stříbrná a cvoky

Máme tu pátek a já všem přeji dobré ranko =*

Včera jsme tu měli post o ostnatém nebezpečí.. Protože tu dlouho nebylo nic v akci, rozhodla jsem se to napravit a tak uvidíte botičky s outfitem a odhalím další věc ze zásilky z Boohoo. 

Kdo jste nepoznal, co tou věcí mám na mysli, jedná se o stříbrného, krátkého křiváka. Jsem jím naprosto uchvácená. Strašně se mi líbí jeho střih a především barvy a celkové provedení. Mokasíny jsou k němu jako dělané.

Celý outfit jsem ladila velice jednoduše a to jen černo-stříbrně. Musím se ještě pochlubit úlovkem ze včerejška a tím je černý šátek. Je to můj historicky první, celočerný šátek (když nepočítám to zdobení v podobě kamínků). Již dlouho jsem si nějaký takový přála, až přišla má bruneťátská kamarádka se šátkem v mint barvě a dnes se objevila s identickým šátkem ale ve vojenské zelené. Nedalo mi to se nezeptat, jestli neměli náhodou i černé provedení a... MĚLI!!

Byla jsem šťastná jako blecha a ihned po vrácení se ze školy mi má drahá brunetka zastavila v naší Olympii a já letěla do C&A pro svou novou černou lásku. Cena více jak příznivá a líbila by se mi tam více jak jedna barva =) (cena 225,-).

Výraznější líčení mi zbylo po jednom setkání, o kterém vám povím třeba zase příště... ;)








Mokasínky Boohoo, křivák Boohoo, šátek C&A, hodinky DKNY, prsten NY

Doufám, že jsem vás outfitem po dlouhé době potěšila a třeba se vám i líbí =)

PS: Nejsem žádné ramínko na šaty, ale opravdová ženská ;) A je mi takhle fajn =*


13 komentářů:

  1. Úlet:), ale já mám tehle trošku komediantský styl moc ráda (pardon za výraz). Líbí se mi to!

    OdpovědětVymazat
  2. Je to trochu nezvyk, ale moc se mi v tom líbíš beru :) stříbrná je skvělá ;) a krásné fotečky :-*

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi krásná, úžasná, sluší ti to :)

    P.S.: Nešla bys se mnou nakupovat? :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  4. ja by som nemala odvahu si niečo takéto obliecť,ale tebe tuším pristane všetko :))

    Veronika

    OdpovědětVymazat
  5. Ty blááááho:)...to je super!

    OdpovědětVymazat
  6. Tobě sluší opravdu všechno, jsi kočka :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný outfit, sluší ti to :))) Jsi jedna z nejhezčích blondýn!! :))

    Zvu tě na svojí první GA!!! :))) BYLA BYCH RÁDA ZA TVOJÍ ÚČAST :)

    http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/prvni-giveaway-pro-vas.html :)

    OdpovědětVymazat
  8. Na niektorých fotkách si sa mi neskutočne podobala na tú Alison z Pretty Little Liars :D
    Pozývam ťa zároveň do giveaway na mojom blogu www.just-angelity.blogspot.sk :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juu, vazne? Tak to se musim mrknout, nybrz ten serial neznam :) a dekuji

      Vymazat

Vaše komentáře mě nesmírně těší =o*